English

حجت الاسلام بهرامی:

بسیار سخت و قاطع در برخورد با فساد عمل می کنیم

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در بحث مبارزه با کارچاق‎کن‎ها و دلال‎ها اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و در برخورد با فساد بسیار سخت و قاطع عمل می کنیم.

بسیار سخت و قاطع در برخورد با فساد عمل می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی ، رئیس دیوان عدالت اداری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری، که با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوقه قضاییه برگزار شد،  با اعلام اینکه حفاظت و اطلاعات از ارکان مهم کشور است، اظهار کرد: یکی از تاثیرگذارترین مراجع، نهاد حفاظت اطلاعات است و باید با اصل قرار دادن موضوع پیشگیری برای حفاظت و صیانت از سرمایه‌ها اقدام کند.

رئیس دیوان عدالت اداری جایگاه حفاظت و اطلاعات را جایگاه بسیار رفیعی دانست و وظایف آن را بسیار سنگین و ارزشمند برشمرد و گفت: حفظ، نگهداری و جلوگیری از هرگونه انحراف و فساد در دستگاه و صیانت از کارکنان از عهده حفاظت برمی آید و همین امر وظیفه این نهاد را سنگین تر کرده است.

بهرامی با اشاره به اقدامات اخیر حفاظت و اطلاعات، آنها را کاملاً مدبرانه و مبتنی بر پیشگیری و جلوگیری از رخنه فساد و ناهنجاری‌ها دانست و افزود: امیدواریم در این عرصه با سلامت و کارآمدی همگی در کنار حفاظت و اطلاعات به وظیفه خود عمل کنیم.

رئیس دیوان عدالت اداری مبارزه با کار چاق‎کن‎ها و دلال‎های قضایی را از مهمترین برنامه های حفاظت و اطلاعات  برشمرد و گفت: در بحث مبارزه با کارچاق‎کن‎ها و دلال‎ها اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته و ساماندهی مطلوبی به منظور کنترل و نظارت برای مقابله با این افراد صورت گرفته است  و اقدامات در این حوزه بر مبنای پیشگیری و صیانت صورت گرفته است، لیکن در برخورد با فساد بسیار سخت و قاطع عمل می کنیم.

وی افزود: فساد اداری در همه جا وجود دارد، یکی از مظاهر فساد هم کسانی هستند که ادعا می‌کنند با راه‌های فراقانونی و ارتباطات خاص می‌توانند کارهایی بکنند، از این آدم‌ها غافل نمانده و برخورد با آنها با جدیت دنبال می‌شود. کارچاق‌کن‌ها با ادعای واهی ارتباط با قضات و کارکنان تشکیلات قضایی، پول می‌گیرند تا در پرونده ها ورود کنند و حفاظت و اطلاعات موظف است فعال‌تر شده تا پای این افراد را از حاشیه دستگاه قضایی جمع کند.

در پایان این مراسم از عباس محدث مدیرکل پیشین حفاظت و اطلاعات دیوان عدالت اداری تقدیر شد و مدیرکل جدید با حکم رییس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه منصوب شد.

عباس محدث به سمت معاون قضایی در امور اداری استخدامی و فرهنگی دیوان عدالت اداری منصوب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه