English

بیانیه بسیج دانشگاه هنربه‌ مناسبت هفته دفاع مقدس

بسیج کارکنان دانشگاه هنر بیانیه ای را به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر کرد.

بیانیه بسیج دانشگاه هنربه‌ مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از بسیج کارکنان دانشگاه هنر متن بیانیه این دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس به این شرح است: بسم‌الله الرحمن الرحیم «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم»؛ امام خمینی ره: ما مظلومیت خویش وستم متجاوزان را در جنگ به جهان ثابت نمودیم. ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نمودیم.

ما درجنگ حتی یک لحظه از عملکرد خود پشیمان و نادم نیستیم. ما برای ادای تکلیف جنگیده ایم و نتیجه فرع آن بوده است. امام خامنه ای: دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است. جنگ ما یک گنجینه تمام نشدنی ونمی از یم عاشوراست.

هشت‌سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد. دفاع مقدس اوج بالندگی، شهادت وایثار، وحدت و یکپارچگی کشور، پیروی و اطاعت از امام ورهبری و تحقق همه آرمان‌های اسلام محمدی (ص) و مکتب حسینی (ع) و برترین جلوه‌های زیبایی خدایی است. تلاقی عاشورای حسینی و هفته دفاع مقدس گواهی است که با شعار «هیهات من الذله» هیچ مسیری روشن‌تر از راه امام حسین (ع) برای مبارزه با ظلم و استکبار و بیداد نیست و راه ما نیز از نهضت عاشورا جدا نخواهد بود.

حماسه‌ سازان دفاع مقدس با اراده‌های پولادین و انوار الهی، فانوس هدایتی شدند که پاداش جاودانه آن افتخار واقتدار و سربلندی ملت ایران است.از ثمرات دفاع مقدس فرهنگ‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است و خداجویی، خداخواهی، خداباوری و خدامحوری در قول و عمل ثمره‌ای است که شهدای آن، امروز الگوی عملی و اسوه های این ملت و دیگر ملت‌ها هستند.

شهدایی که تربت مقدسشان زیارت گاه همه عارفان ودلسوختگان است. ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل و شهدای عزیز انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم؛ سالروز دفاع مقدس را که باعث عظمت و اقتدار ایران اسلامی گردید؛ به خانواده های معظم شهدا و جانبازان، آزادگان، رزمندگان و تمامی ایثارگران و به رهبر عظیم‌الشأن حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خصوصاً تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس‌آموزی از عزت‌آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم فرامی‌خوانیم.

دوران دفاع مقدس که از برجسته ترین افتخارات است در یاد ملت ایران خواهد ماند و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت. امروز دشمن در تلاش است تا با تهدید و تحریم، پیشرفت مقتدرانه کشور را سد کند، بازگشت به روحیه تفکر بسیجی و جهادی و مقاومت و همبستگی، اتحاد و تلاش برای خوداتکایی و خودکفایی هرچه بیشتر کشور می‌تواند ما را از این دوران عبور دهد.

تحریم های ظالمانه و زورگویی قلدرمابانه تلاشی است که ما از آرمان های انقلابیمان عقب نشینی کنیم ، زهی خیــال بــاطل که با لطف خداوند قادر متعال دشمنان به اهداف منحوس خود نخواهند رسید. سلام خدابرشهیدان اللهم عجل لولیک الفرج

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی