English

اهتزاز پرچم حمایت از آزادی قدس شریف بر فراز مساجد تهران

مرکز رسیدگی به امور مساجد از اهتزاز پرچم حمایت از آزادی قدس شریف بر فراز مساجد تهران خبر داد.

اهتزاز پرچم حمایت از آزادی قدس شریف بر فراز مساجد تهران

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای عمل به منویّات حکیمانه رهبرمعظّم انقلاب اسلامی، مبنی بر پرداختن به روز جهانی مسجد به عنوان یک روز انقلابی، با هدف جریان‌سازی و در مسیر نیل به تمدّن نوین اسلامی برنامه‌ ویژه‌ای تدارک دیده است.

بغض فروخورده‌ مردم انقلابی و جوانان پرشور و شعوری که فرصت راهپیمایی روز قدس امسال را برای ابراز خشم و انزجار نسبت به دولت تروریست آمریکا، رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی از دست دادند، در موقف «روز جهانی مسجد» که با روز اوّل ماه محرم مقارن شده است، می‌‌تواند جنبشی بین‌المللی و موجی رسانه‌‌ای را رقم بزند که صدای آن در اقصی نقاط جهان طنین‌انداز شود و پیشتازی مساجد را در یادآوری نقاط مشترک فکری و ایدئولوژیک مسلمانان و امّت واحده متجلّی نماید.

۲۴۱ مسجد استان تهران به نشانه ماه‌های باقیمانده از حداکثر عمر نکبت‌بار و ۳۰۰ ماهه‌ صهیونیست‌ها که در ۱۸ شهریور سال ۱۳۹۴ از سوی ولیّ امر مسلمین جهان پیش‌بینی شد، پرچم نمادین حمایت از آزادی مسجدالأقصی و نفی معامله شیطانی قرن را در روز ۳۱ مرداد بر فراز گنبد یا گلدسته‌ خود به اهتزاز در خواهند آورد و فریاد مستضعفان عالم و انتظار آزادگان را برای انتقام و نابودی استکبار جهانی در روز موعود، طنین انداز خواهند نمود.

انتقام محتومی که عمقی تا ۱۵ قرن قبل و گستره‌ای از واقعه عاشورا تا شهادت سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی (ره) خواهد داشت و قبله اوّل مسلمانان را به آغوش امّت واحده بازخواهد گرداند.

یادآور می‌شود، بیست و یکم اوت هر سال که مصادف با ۳۱ مرداد است، روز جهانی مساجد نامگذاری شده است. در سال ۱۳۴۸ در چنین  روزی مسجدالاقصی که قبله اوّل مسلمین جهان است، توسّط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی