English

یک انتصاب جدید در معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه

صبح امروز مهران مهدی‌پور به عنوان سرپرست جدید دفتر برنامه‌ریزی و کادرسازی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه معارفه شد.

یک انتصاب جدید در معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و کادرسازی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با حضور «امین‌حسین رحیمی» معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ شهریور در محل سالن اجتماعات طبقه دهم ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان حوزه ستادی قوه قضاییه برگزار شد، «مهران مهدی‌پور» به عنوان سرپرست جدید دفتر برنامه‌ریزی و کادرسازی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه معارفه و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین «سید توحید عاملی» سرپرست سابق اداره کل کادرسازی و مدیران معاونت منابع انسانی قوه قضاییه قدردانی شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی سرپرست سابق اداره کل کادرسازی ضمن تشکر از زحمات و همکاری کلیه کارکنان و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، گزارشی از فعالیت‌های دوران تصدی خود ارائه کرد.

همچنین مهدی‌پور سرپرست جدید دفتر برنامه‌ریزی و کادرسازی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با تشکر از فعالیت‌ها و زحمات دوران تصدی حجت الاسلام عاملی، گزارشی از برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو ارائه کرد.

در پایان این مراسم، حکم مهران مهدی‌پور توسط امین‌حسین رحیمی به وی اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی