English

امام‌جمعه کرمانشاه:

سلامت و صلابت در کار قضا از اهمیت بالایی برخوردار است

آیت‌الله مصطفی علما در دیدار رئیس‌کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان کرمانشاه گفت: قوه قضاییه رکن مهم در رأس کارها قرار دارد چراکه در وقت مشکل مراجعه همه مردم به آنجا است.

سلامت و صلابت در کار قضا از اهمیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه دستگاه قضا را مرجعی برای ایجاد آرامش و امنیت در بین آحاد مختلف جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: دستگاه قضا باید در عملکردش به نحوی عمل کند که مردم با حضور در محاکم قضایی احساس آرامش کنند.

آیت‌الله علما رسالت اصلی دادگستری را گسترش عدل و داد در میان جامعه و مردم عنوان کرد و افزود: به دلیل راه‌حل آخر تمامی مشکلات در بین اقشار جامعه، در دستگاه قضا به‌عنوان یک مرجع اصلی همه باید به آن متکی باشند و به همین دلیل از این نقطه اتکا باید به‌خوبی حفاظت شود.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری قوه قضاییه را از مهم‌ترین ارکان حکومت عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: تلاش رئیس قوه قضاییه برای آرامش مردم است و با دلسوزی کارها را دنبال می‌کند و از آغاز تاکنون که در قوه قضاییه حضورداشته‌اند توانسته‌اند سلامت خود را حفظ کنند و این می‌تواند الگوی خوبی برای کارکنان دستگاه قضایی کرمانشاه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه