English

​اجرای طرح غربالگری کرونا برای ۱۴۶۰۰ نفر از جانبازان

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از اجرای طرح غربالگری کرونا برای ۱۴۶۰۰ نفر از جانبازان خبر داد.

​اجرای طرح غربالگری کرونا برای ۱۴۶۰۰ نفر از جانبازان

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسماعیل علی‌پور مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه ۱۴۶۰۰ نفر از جانبازان دارای ریسک بالای بیماری از نظر ابتلا به بیماری کووید_۱۹ (کرونا) مورد غربالگری کرونا قرار گرفته‌اند، افزود: در این طرح با همکاری بیمه دی با تمام این عزیزان به‌صورت تلفنی تماس برقرار شد و پرسشنامه مربوط به علائم کووید_۱۹ به صورت کامل از ایثارگران و خانواده‌های آنان پرسیده شد.

وی افزود: تیم بررسی به منزل جانبازانی که در این طرح دارای علائم بیماری کرونا بودند اعزام شده است و در این مرحله ضمن ارزیابی درجه حرارت بدن و میزان اکسیژن خون، آزمایش کرونا نیز از این عزیزان به عمل آمده است.

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ادامه‌دار بودن اجرای این طرح گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با بیمه دی سایر ایثارگران گروه‌های پرخطر نیز در این طرح تحت غربالگری قرار خواهند گرفت.

 علی‌پور در انتها خاطرنشان کرد: از تمام جانبازان و ایثارگران عزیزی که هدف اجرای این طرح هستند خواهشمندیم همکاری‌های لازم را با افراد تماس‌گیرنده و تیم اعزامی جهت کنترل علائم و انجام آزمایش به عمل بیاورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه