English

کیفیت هوای تهران ۱۸ اردیبهشت ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۵۷ رسید

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 57 همچنان در شرایط سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۱۸ اردیبهشت ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۵۷ رسید

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران کیفیت هوای تهران پنج شنبه 18 اردیبهشت 99 خبر داد و گفت: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 96 در وضعیت سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 57 همچنان در شرایط سالم قرار دارد.

نظری گفت: بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، با توجه به حاکمیت شرایط جوی مساعد و نسبتاً ناپایدار تا صبح روز پنج‌شنبه (18 اردیبهشت 99) در بیشتر مناطق پایتخت شاهد کاهش غلظت آلاینده‌ها نسبت به ساعات گذشته خواهیم بود و کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد داشت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: در طی روز افزایش تندی باد و رشد ناپایداری همراه با افزایش ابرناکی تاحدودی از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری کرده و به تبع آن در بیشتر مناطق کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد. در ساعات پایانی پنج‌شنبه نیز با تداوم این شرایط جوی برقراری وضعیت قابل‌قبول کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: به‌تدریج با افزایش تندی باد از نخستین ساعات روز جمعه (19 اردیبهشت 99) همراه با کاهش تردد خودروها، برقراری شرایط قابل‌قبول کیفیت هوای شهر تهران در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

نظری ادامه داد: همچنین در طی روز با ادامه وزش باد و ناپایداری جوی، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد شد، هرچند در پاره‌ای از مناطق مستعد احتمال گسیل موقتی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا وجود خواهد داشت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: شایان‌ذکر است با برقراری شرایط جوی مساعد در اواخر وقت جمعه، پیش‌بینی می‌شود در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در وضعیت قابل‌قبول قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه