English

طرح ترافیک فردا هم در پایتخت اجرا نمی ‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیک فردا هم در پایتخت اجرا نمی ‌شود.

طرح ترافیک فردا هم در پایتخت اجرا نمی ‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره دو موضوع استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی و احتمال اجرای طرح ترافیک به شیوه جدید از هفته آینده گفت: در حال حاضر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شده است و اگر شهروندی از ماسک هنگام تردد با حمل و نقل عمومی استفاده نکند طبق مصوبه ستاد کرونا تخلف کرده است.

وی افزود: از روز یکشنبه در ۲۰۰ نقطه از ایستگاه‌های مترو و اتوبوس با هماهنگی وزارت صمت، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و برخی از دستگاه‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند، توزیع ماسک با قیمت مناسب و قانونی ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد:  در جلسه‌ ستاد مدیریت کرونا کلانشهر تهران که روز چهارشنبه گذشته برگزار شد موضوع بسته پیشنهادی طرح ترافیک که با توافق سه‌جانبه، شهرداری، کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا و پلیس راهور جهت اجرا نهایی شده است مورد بحث قرار گرفت.

علیخانی بیان داشت:‌ بسته پیشنهادی طرح ترافیک در دوران کرونا نهایی شده و از سوی هاشمی رییس شورای شهر به ستاد مقابله با کرونا ارسال شده است.

وی اعلام کرد: قرار است این بسته هفته آینده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که احتمالا شنبه یا یکشنبه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، به سرانجام برسد و تکلیف طرح ترافیک تهران مشخص شود و حمایت‌های لازم انجام و اجرای طرح به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیکی که قرار است هفته آینده احتمالاً اجرا شود همه جوانب در آن دیده شده به طوری که کارکنان بتوانند قبل از ۸ در طرح حضور یابند و از ساعت ۲ تا ۴ بدون هزینه خارج شوند همچنین طرح ترافیک برای کادر پزشکی، آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی رایگان خواهد بود.

علیخانی با اشاره به اینکه فردا طرح ترافیک همچنان لغو است، گفت: ساکنین محدوده طرح ترافیک در صورت تصویب طرح در ستاد مقابله با کرونا و بر اساس بسته پیشنهادی، تخفیف بیشتری برای عوارض طرح ترافیک را دارند و میزان آن از ۵۰ درصد به حدود ۷۰ درصد خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه