English

درخواست عضو شورای شهر تهران از ستاد ملی کرونا

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از ستاد ملی مبارزه با کرونا می خواهیم بخشی از اعتبارات خود را به شهرداری تهران بدهد.

درخواست عضو شورای شهر تهران از ستاد ملی کرونا

به گزارش خبرگزاری موج، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری مجازی خود گفت:  در خواست ما ا ستاد ملی کرونا  این است که شهرداری تهران با توجه به حجم بالای پرسنل در این دوران با چالش‌های جدی مواجه است.

وی افزود: بخش عمده ای از زیرمجموعه های شهرداری مشکلات مالی دارند و یا باید شهرداری به سمتی می رفت که نسبت به کاهش نیروی انسانی حرکت می کرد.

اعطا گفت: درخواست جدی شورای شهر این است که بخشی از تسهیلات 75 هزار میلیاردی ستاد ملی کرونا به شهرداری تهران اختصاص پیدا کند زیرا شهرداری تهران وعده داده که علیرغم امکان قانونی نیروهای خود را تعدیل نکند.

وی ادامه داد: متاسفانه درآمدهای شهرداری تهران به شدت کاهش پیدا کرده است و برای مثال در حوزه ساخت و ساز و دریافت عوارض با کاهش 50 درصدی درآمد مواجهیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز بخش عمده ای از شرکت‌های شهرداری تهران با کاهش عمده درآمد مواجه شده اند و برای مثال در جایی مثل سیستم حمل و نقل عمومی با نصف ظرفیت خود در حال خدمت رسانی هستیم.

اعطا گفت: ستاد ملی کرونا باید جلسه ای ویژه برای رسیدگی به مشکلات کلان شهرها تشکیل بدهند و  مشکلات به وجود آمده را به صورت مشخص و درست و منطقی مورد بررسی قرار دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه