English

قبادی دانا مطرح کرد؛

ابتلای کمتر از ۱.۵ درصد از کل مرکز شبانه روزی سازمان بهزیستی به کرونا

رئیس سازمان بهزیستی کل کشور گفت: کمتر از ۱.۵ درصد از کل مرکز شبانه روزی سازمان بهزیستی به کرونا مبتلا شده اند.

ابتلای کمتر از ۱.۵ درصد از کل مرکز شبانه روزی سازمان بهزیستی به کرونا

به گزارش خبرگزاری موج، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از ابتدای بهمن ماه سال گذشته تا کنون برای حفاظت از جان مددجویان سازمان بهزیستی که در مراکز شبانه روزی هستند مانند سالمندان، معلولان جسمی حرکتی و ذهنی، بیماران روانی مزمن و همچنین فرزندانی که در مراکز نگهداری به سر می برند تلاش شده است.

وی گفت: برای مقابله با شیوع کرونا نیز تاکنون اقدامات زیادی انجام شده به طوری که کمتر از ۱.۵ درصد از کل مرکز شبانه روزی این سازمان آلوده به ویروس کرونا شده‌اند.

قبادی دانا گفت: شرایط مناسبی برای نگهداری از بیش از ۵۰ هزار معلول و سالمند و ۱۰ هزار کودک بی سرپرست فراهم شده بطوریکه بیش از ۲۰ هزار پرسنل در این مراکز شامل مددکاران، پرستاران، بهیاران و کادری که در مراکز شبانه روزی هستند،به خدمت رسانی مشغول اند.

قبادی دانا ادامه داد: با مساعدت بنیاد مستضعفان همچنین ۵۰۰ هزار تومان به هریک از این افراد و پرسنل اختصاص داده شده که در کارت آنها شارژ شده و این افراد از بهمن ماه تاکنون به طور ویژه ای در بحث مقابله با کرونا به صورت شبانه روزی خدمت‌رسانی کرده‌اند.

قبادی دانا گفت: در برخی از کشورها ،متولیان امور سالمندی و معلولان حتی مراکز فعالیت خود را ترک کرده یا به گونه‌ای آمار تلفات انسانی بالا گزارش شده است اما در کشور ما که برای سالمندان شان و منزلت قائل هستیم نتایج خوبی را شاهد بوده ایم .

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم تا کنترل کامل بیماری کرونا و مهار آن، جان این افراد به خطر بیفتد.

وی به آغاز پویش همدلی مومنانه در بهبود وضعیت معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: برای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان تلاش خود را صرف خواهیم کرد و مردم می‌توانند برای کمک به همنوعانشان که تحت پوشش بهزیستی هستند کمک ها را به حساب سازمان واریز کنند تا به شکل شفاف به دست آنها برسد.

وی گفت: گزارش این کمک ها نیز به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه