English

جزئیات فعالیت اغذیه‌فروشان در ماه مبارک رمضان اعلام شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از جزئیات آغاز فعالیت اغذیه‌فروشان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

جزئیات فعالیت اغذیه‌فروشان در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ ، سرهنگ نادر مرادی در این باره اظهارداشت: در صورت دریافت تصمیم جدید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر مجاز بودن و شروع به فعالیت مراکز پذیرایی از جمله رستوران، اغذیه فروشی، فست فود، آبمیوه و بستنی و ... (ارائه خدمات به صورت حقیقی و مجازی)، فعالیت اماکن یاد شده با رعایت اصول بهداشتی و استتار مکان در ساعات روزه داری (از اذان صبح تا اذان مغرب)، فقط برای عرضه غذای سرد و به صورت بیرون بر و عرضه غذای گرم از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) تا اذان صبح مجاز است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان رفتار خواهد شد.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مسئولیت عدم رعایت مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و دیگر موارد یاد شده متوجه صاحبان و متصدیان اماکن عمومی و صنوف متخلف و مراجع صدور مجوز مربوطه است.

مرادی ادامه داد: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، هر گونه سرو غذای سرد یا گرم در پارک ها، تفرجگاه ها، معابر عمومی و مقابل واحدهای صنفی اکیداً ممنوع است.

وی به لزوم رعایت و حفظ ارزش های اسلامی ماه مبارک رمضان و عدم تظاهر به روزه خواری تاکید کرد و گفت: شایسته است شهروندان در معابر عمومی، داخل واحدهای صنفی و وسایل نقلیه از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند.

این مقام انتظامی بر لزوم رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی واحدهای صنفی وسایل نقلیه عمومی توسط متصدیان صنوف و رانندگان خودروها تاکید و تصریح کرد: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت کسب و کارهای پرریسک و پرخطر از قبیل مراکز اقامتی و پذیرایی (به جز مراکز تهیه غذای بیرون بر) تا اطلاع بعدی ممنوع است و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ابلاغی از فعالیت واحد صنفی متخلف جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه