English

فرماندار تهران خبر داد؛

بازگشایی اماکن مذهبی در مناطق سفید کرونا/ ساعات بازگشایی پاساژهای تهران اطلاع رسانی خواهد شد

فرماندار تهران با اشاره به تقسیم بندی مناطق شهر و سرشماری بیماران کرونایی گفت: امکان بازگشایی اماکن مذهبی در مناطق سفید وجود دارد.

بازگشایی اماکن مذهبی در مناطق سفید کرونا/ ساعات بازگشایی پاساژهای تهران اطلاع رسانی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی فرهادی فرماندار تهران در تشریح روند بازگشایی اماکن مذهبی گفت: تعطیل شدن تجمعات مذهبی در ماه رمضان خلاف خواسته مسئولین است اما به منظور کنترل این بیماری موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مقابله و مبارزه با کرونا هستیم.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد مقابله و مبارزه با کرونا ، مناطق و نواحی براساس میزان بهبودی ها و آمار افرادی که در روز دچار بیماری می‌شوند به رنگ های سفید زرد و قرمز تقسیم بندی خواهند شد و مناطقی که سفید اعلام شوند مجامع مذهبی و بقاع متبرکه در آن مناطق بازگشایی خواهند شد.

فرهادی تاکید کرد ساعات بازگشایی پاساژهای تهران پس از بررسی لازم  به اطلاع شهروندان تهرانی خواهد رسید و معنای بازگشایی کسب و کار ها، عدم رعایت نکات بهداشتی نیست و الزام رعایت اصول بهداشتی همچنان مورد تاکید است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی از شهروندان خواست تا در این ماه مبارک رمضان با نشاط و دور از هرگونه نگرانی و اضطراب و رعایت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه