سرخط خبرها
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد
  • سرمربی بلژیک: برای شکست دادن ایران باید با صد درصد توان‌مان بازی کنیم
  • دریای مازندران تا سه‌شنبه تعطیل شد
  • هشدار به آمریکا: مهلت زمانی برای توافق محدود است
  • مردم سیریک همچنان در مشکل آب
  • ادعای جنجالی یک شهروند قطر؛ دولت هزینه هتل و بلیط بازی‌ها جام‌جهانی را پرداخت کرده است
  • قلعه‌نویی: در جام جهانی جا برای اشتباه نیست
  • بی‌بی‌سی‌: استارمر، نخست وزیر بریتانیا دوشنبه استعفا می‌دهد

اقدامات ایران در مقابله با کرونا مورد توجه و تحسین سازمان جهانی بهداشت قرار گرفت

تعهد پزشکان و کادر درمانی ،کیفیت خدمات ارائه شده و کمپین بسیج ملی مقابله با کرونا در ایران مورد توجه سازمان جهانی بهداشت قرار گرفت.

سازمان بهداشت جهانی

به گزارش خبرگزاری موج، محسن اسدی لاری، مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت ، در نامه‌ای به معاونین وزارت بهداشت و مدیران بخش‌های مختلف مقابله با کرونا، گزارشی از اعزام هیأت ۵ نفره‌ای از سازمان جهانی بهداشت به ایران به منظور ارائه کمک‌های فنی در زمینه شیوع بیماری کووید ۱۹ و همچنین روند بازدید از خدمات ایران در زمینه مقابله با کرونا، ارائه داد.

 در متن این نامه با بیان اینکه هیأت ۵ نفره سازمان جهانی بهداشت از تاریخ ۱۲ تا ۲۱ اسفند ماه سال ۹۸ به کشورمان عزیمت و ضمن دیدار با مسئولین و مدیران ذی ربط وزارت متبوع و سایر نهادهای درگیر، از اقدامات کشورمان در زمینه مقابله با ویروس کرونا بازدیدکردند، افزود: در این بازدید، نمایندگان صلیب سرخ چین و موسسه رابرت کخ آلمان، هیأت سازمان جهانی بهداشت را همراهی کردند.

مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت بهداشت درخصوص گزارش بازدید تیم سازمان جهانی بهداشت، بیان کرد: هیأت مذکور در گزارش خود، به تعیین اولویت‌ها و رویکرد‌های مناسب وزارت متبوع و کشور در زمینه تشخیص زودهنگام، آزمایش زودهنگام، جداسازی زودهنگام، درمان زودهنگام، ردیابی نزدیکان بیمار، مشارکت فعال و سازنده مردمی، افزایش ظرفیت آزمایش تشخیصی کووید ۱۹ با هماهنگی انستیتو پاستور، تخصیص بیمارستان‌های ویژه بیماران کووید اشاره کرده و تعهد پزشکان و کادر درمانی و کیفیت خدمات ارائه شده، کمپین بسیج ملی مقابله با ویروس مورد توجه ویژه مشاورین سازمان جهانی بهداشت قرار گرفت.

وی افزود: همچنین، فاصله گذاری اجتماعی، تعطیلی مدارس، تعلیق تجمع‌ها و محدودیت‌های مسافرتی نیز از جمله اقدامات تاثیرگذار کشورمان در مبارزه با کووید ۱۹ برشمرده شده است.

اسدی لاری خاطر نشان کرد: در این گزارش همچنین بر همکاری و مشارکت گسترده رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، رهبران مذهبی، بخش خصوصی، افراد مشهور و تأثیرگذار در مورد COVID-۱۹ اشاره شده است.

 

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه