English

ورود دو سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته جاری

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود دو سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته جاری

ورود دو سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته جاری

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۴ اسفند) سامانه بارشی در نوار غربی، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق مرکز کشور فعال است که شدت بارش در استان های لرستان، غرب کردستان، چهار محال و بختیاری، کهگلیویه و بویراحمد، ایلام، کرمانشاه، شمال خوزستان و شمال غرب فارس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فردا (۲۵ اسفند) فعالیت این سامانه در غرب و جنوب غرب تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین در مرکز، شمال شرق، برخی مناطق شرق و دامنه های جنوبی البرز نیز بارش خواهیم داشت.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، فردا شدت بارش در ایلام، لرستان، نیمه شمالی خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگلیویه و بویراحمد و غرب اصفهان است همچنین در این روز برای شمال غرب و سواحل شمالی کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

ضیاییان ادامه داد: روز دوشنبه (۲۶ اسفند) این سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور فعال است و به تدریج از کشور خارج خواهد شد همچنین در این روز در شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز در قزوین، البرز، تهران و سواحل شمالی کشور نیز بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که روز سه شنبه (۲۷ اسفند) برای نوار شمالی کشور بارش باران داریم تصریح کرد: روز چهارشنبه(۲۸ اسفند) با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به تدریج در بیشتر مناطق نیمه غربی بارش باران رخ می دهد امروز نیز شمال خلیج فارس و طی روز دوشنبه دریای خزر مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه