English

پیش بینی وضعیت جوی پایتخت طی روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت طی روز آینده توضیحاتی ارائه کرد.

پیش بینی وضعیت جوی پایتخت طی روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از روز یکشنبه (10 اسفند ماه) نیز در مناطق شمال غرب، غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد و در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: روز دوشنبه (12 اسفند ماه) هم این سامانه بارش در شمال غرب و غرب تضعیف خواهد شد و در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و همچنین شمال شرق فعال خواهد بود. در روز دوشنبه کاهش دما و وزش باد نسبتا شدید در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روز سه شنبه (13 اسفند ماه) این سامانه در شمال شرق سبب ریزش برف و باران شده و از اواخر وقت از کشور خارج می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (10 اسفند ماه) کمی ابری و در اواخر وقت با افزایش ابر با بیشترین و کمترین دمای 16 و 6 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (11 اسفند ماه) نیمه ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد و بارش باران از اوایل شب با بیشترین و کمترین دمای 17 و 6 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه