English

تقی زاده:

هیچ‌گونه افزایش قیمت حمل و نقل عمومی در ایام نوروز نداریم

معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، هیچ‌گونه افزایش قیمتی در حمل و نقل عمومی در ایام نوروز نداریم.

هیچ‌گونه افزایش قیمت حمل و نقل عمومی در ایام نوروز نداریم

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد تقی‌زاده ، معاون امور عمرانی استانداری تهران در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر که با حضور اعضا برگزار شد، گفت: در این جلسه یازده کمیته از جمله حمل و نقل،‌ امداد و نجات، اطلاع‌رسانی حضور داشتند و هماهنگی لازم برای ارائه خدمات سفر در استان تهران انجام شد. 

وی بیان داشت: یکی از مهمترین مباحث، موضوع جابجایی حمل و نقل مسافر است که این موضوع بسیار حائز اهمیت می‌باشد. 

تقی‌زاده یادآور شد: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، هیچ‌گونه افزایش قیمت حمل و نقل عمومی در ایام نوروز نخواهیم داشت. 

معاون امور عمرانی استانداری تهران ادامه داد: کمیته تنظیم بازار و ارائه خدمات نیز تشکیل شده است و سازمان تعزیرات، نظارت کاملی در خصوص قیمت کالاها و محصولات دارد. 

وی یادآور شد: در ایام نوروز نیز خدمات درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با حضور شیفت‌های مختلف انجام می‌شود و مشکلی خاصی در این خصوص نیز نخواهیم داشت. 

وی گفت: با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری تهران نیز خدمات لازم را به مسافرین نوروزی ارائه خواهد داد، چرا که 7 مقصد اسکان مسافرین پیش‌بینی شده است که مکان آنها اعلام خواهد شد. 

تقی‌زاده یادآور شد: به واسطه حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی، تهران مرکز سفرها قرار دارد که باید آمادگی‌های دستگاهی برای ارائه خدمات سفرهای نوروزی بیشتر باشد.

معاون امور عمرانی استانداری تهران یادآور شد: در روستاهای تهران که ظرفیت بومگردی و گردشگری دارد، آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافرین دیده شده است. 

وی افزود: به نظر می‌رسد برای ایام نوروز امسال بین 10 تا 20 درصد افزایش سفر را نسبت به سال گذشته در استان تهران داشته باشیم. 

تقی‌زاده گفت: تمامی 11 کمیته ستاد خدمات سفر موظف هستند تا پایان سفرهای نوروزی، هماهنگی‌های لازم را در جهت اقدامات صورت گرفته و تسهیل سفر انجام دهند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه