English

حاجی میرزایی:

نباید مشکلات ما را از عظمت انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن غافل کند

وزیر آموزش و پرورش گفت: هر انقلابی فراز و نشیب‌هایی دارد نباید مشکلات ما را از عظمت انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن غافل کند.

نباید مشکلات ما را از عظمت انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن غافل کند

به گزارش خبرگزاری موج، ظهر امروز محسن حاجی میرزایی ، وزیر آموزش و پرورش در دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با تبریک چهل‌ و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روزهای اول انقلاب از یک‌سو روزهای خوب پیروزی‌بخش بود و از سوی دیگر روزهای دلهره‌آور و پراضطراب بود.

وی بابیان خاطره‌ای از آشنایی‌اش با حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: در دی‌ماه سال ۱۳۵۶درپی توهین یکی از نویسندگان به حضرت امام، مردم قم به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از ایشان شعار دادند و در نهایت قیام ۱۹ دی مردم قم اتفاق افتاد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت‌های انقلابی جوانان درآن زمان، گفت: در آن روزها عکس شهدا را جمع‌آوری می‌کردیم و به‌صورت اسلاید درمی‌آوردیم سپس در روستاهای مختلف آن را برای مردم نمایش می‌دادیم.

حاجی میرزایی بابیان خاطره‌ای از فعالیت‌های انقلابی خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم در موارد مختلف و نوع برخورد آنان با مسائل بسیار سنجیده و در پیروزی انقلاب مؤثر بود.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۵۷ و در روزهای منتهی به پیروزی انقلاب ، شور و نشاطی وصف‌ناپذیر در بین مردم وجود داشت.

وزیرآموزش‌وپرورش با ابراز امیدواری به این‌که روزبه‌روز بر اقتدار انقلاب افزوده شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مایکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌ها است.

وی تأکید کرد: هر انقلابی فراز و نشیب‌هایی دارد نباید مشکلات ما را از عظمت انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن غافل کند.

حاجی میرزایی اظهار کرد: برای به ثمر نشستن این انقلاب شهدای بسیاری خون خود را پای این انقلاب ریختند و همه مردم در پیروزی این انقلاب سهیم بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی