English

حاجی میرزایی:

۳۰ درصد ظرفیت آموزش کشور نیاز به بازسازی دارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۰ درصد ظرفیت آموزش کشور نیاز به بازسازی دارد و دولت در این راستا ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۹ پیش بینی کرده است.

۳۰ درصد ظرفیت آموزش کشور نیاز به بازسازی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز یکشنبه در حاشیه آیین خشت گذاری مدرسه استثنایی حسن آباد فشافویه در جمع خبرنگاران گفت: امروز احداث یک مدرسه ویژه دانش آموزان استثنایی به همت خیران آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان استثنایی نیازمند مراقبت و حمایت هستند گفت: باید مراقبت و رسیدگی ویژه را به این قشر از جامعه اختصاص دهیم و مدارس مناسب با نیاز این قشر از جامعه احداث شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پوشش تحصیلی دانش آموزان استثنایی کشور ۱۷ برابر افزایش یافته است گفت: باید از تمام دانش آموزانی که ظرفیت تحصیل در مدارس عادی را دارند استقبال و به آنها توجه کنیم و برقراری ارتباط و حل مشکلات در محیط جامعه را به این افراد آموزش دهیم.

وی  با اشاره به اینکه ۱۵۰ هزار دانش آموز استثنایی تحت پوشش هستند، ادامه داد: ۷۰ هزار نفر دانش آموز استثنایی در مدارس عادی تحصیل می‌کنند.

وزیر آموزش وپرورش اظهارداشت: با توجه به وجود شهرک صنعتی در این بخش عدم وجود ارتباط بین نهاد آموزش و پرورش و بخش صنعت نگران کننده است زیرا دانش آموزان باید جذب محیط زندگی شوند و از این طریق مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد ظرفیت آموزش کشور نیاز به بازسازی دارد ادامه داد: دولت در این راستا ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۹ پیش بینی کرده و آموزش و پرورش و خیران شهرستان ری می‌توانند با تاسیس هنرستان و تربیت نیروی ماهر و جذب این افراد از طریق بخش صنعت کمک بزرگی به بحث اشتغال کشور انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه