English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (۱۴ بهمن) در بخش‌های از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور با بیان این که براساس خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (۱۳ بهمن) سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌های از شرق و جنوب شرق کشور فعالیت می‌کند، گفت: فردا (۱۴ بهمن) در بخش‌های از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا (۱۴ بهمن) تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (۱۳ بهمن) در نیمه شرقی کشور و پاره‌ای از مناطق مرکز کشور و تهران گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: از روز سه شنبه (۱۵ بهمن) تا اواخر هفته در نیمه شمالی کشور افزایش دما رخ خواهد داد.

به گفته ضیائیان طی روز پنجشنبه (۱۷ بهمن)  در دامنه‌های زاگرس مرکزی و برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال کردستان بارش پراکنده خواهیم داشت همچنین امروز دریای خزر مواج و طوفانی است و فردا و پس فردا (۱۴ و ۱۵ بهمن) مرکز و شرق خلیج فارس و فردا دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۴ بهمن) صاف و به‌تدریج همراه با غبار محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (۱۵ بهمن) نیز کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعد از ظهر وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه