English

سردار اشتری:

امنیت مردم برای ما خط قرمز است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت مردم بسیار مهم و برای ما خط قرمز است و توقع مردم هم در حوزه تامین و توسعه نظم و امنیت از ما بسیار بالاست و باید تمام سعی مان را به کار بندیم تا بهترین امنیت و در شان این مردم عزیز را فراهم کنیم

امنیت مردم برای ما خط قرمز است

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار حسین اشتری ، فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از معاونت اجتماعی ناجا در خصوص مهم ترین انتظار و مطالبه فرماندهی از نیروهای پلیس گفت: به حمدالله همکارانم در سراسر کشور در راستای تامین نظم و امنیت، مشغول خدمت رسانی به مردم شریف و متدین ایران اسلامی هستند؛ ما خودمان را خادم و حافظ جان و مال و ناموس مردم می دانیم. توقع و انتظار این است که همکاران پرتلاشم، روند خدمتگزاری به مردم را با قوت، شدت، دقت و مجاهدت بیشتری ادامه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: امنیت مردم بسیار مهم و برای ما خط قرمز است و توقع مردم هم در حوزه تامین و توسعه نظم و امنیت از ما بسیار بالاست و باید تمام سعی مان را به کار بندیم تا بهترین امنیت و در شان این مردم عزیز را فراهم کنیم که بحمدالله تاکنون چنین رویکردی محقق شده و ان شاء الله ادامه خواهد داشت. 

سردار اشتری خاطرنشان کرد: " رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی" افق مد نظر و  پیش روی ما است و برای تحقق این مهم باید گام هایی برداشته شود، ضمن اینکه تحقق این افق و چشم انداز را  باید از خودمان و تک تک نیروهای پلیس آغاز کنیم، لازم است از نظر ساختار، سازمان، تجهیزات و ... زیر ساخت های لازم را نیز فراهم کنیم تا بتوانیم "پلیس در تراز انقلاب اسلامی" باشیم. 

وی گفت: ان شاء الله بتوانیم طی سال های آینده به این هدف گذاری مهم و مد نظر دست یابیم و بتوانیم بیش از گذشته، در خدمت مردم و سرباز شایسته و خوبی برای ولایت باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه