English

سردار اشتری در رشت عنوان کرد:

توطئه‌چینی دشمنان برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم خنثی می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن برای چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب در حال توطئه‌چینی است گفت: دشمن بداند مردم در ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از ۳۹ سال قبل حضور می‌یابند.

 توطئه‌چینی دشمنان برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مردم خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردار حسین اشتری عصر امروز در یادواره 445 شهید فرماندهی انتظامی استان گیلان در رشت بیان کرد: دشمن برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حال توطئه‌چینی‌ است اما نقشه‌هایش باز هم با حضور مردم خنثی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی اصل نظام و ولایت‌فقیه را رها نمی‌کنند عنوان کرد:‌ به فرموده مقام معظم رهبری اگر امروز برای کشور مشکلی از لحاظ امنیتی به‌وجود آید جوانان بسیجی ایران اسلامی با صلابت و اقتدار تمام در صحنه نبرد حاضر می‌شوند.

یاد واره 445 شهید نیروی انتظامی گیلان4

سردار اشتری وجود تفکر بسیجی و شهادت‌طلبی در جامعه ایران اسلامی را ضامن پایداری انقلاب و نظام خواند و تصریح کرد: مسئولان کشور البته هنری نکردند در این عرصه بلکه الطاف الهی،‌ هدایت‌های الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور بسیج‌گونه ملت این نظام را تا به اینجا حفظ کرده است.

یاد واره 445 شهید نیروی انتظامی گیلان

دشمن درصدد است مردم را از اصل انقلاب و نظام مأیوس کند

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد است مردم را از اصل انقلاب و نظام مأیوس کند ابراز داشت: بنیه دفاعی و نظامی کشور باید همواره تقویت و با تجهیزات جدید به‌روز‌رسانی شود اما برای نگهداری و حفظ این انقلاب باید روحیه جهادی،‌ تفکر بسیجی و شهادت‌طلبی در کشور ترویج شود.

یاد واره 445 شهید نیروی انتظامی گیلان2

فرمانده نیروی انتظامی به توطئه‌ها و قائله‌های مختلفی که آمریکایی‌ها برای نابودی نظام ایجاد می‌کنند اشاره کرد و اظهار کرد:‌ رئیس جمهور بی‌عقل آمریکا در ماه‌های اخیر دائماً برای جمهوری اسلامی خط و نشان کشید اما به فضل الهی و با حضور مردم ایران اسلامی باز هم در جهان روسیاه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه