English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با سبقه هنری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین هنرمندانۀ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامۀ چهل ساله نظام تاکید کرد.

برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با سبقه هنری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان ماسال با اشاره به رمز و رازهای عدد چهل در فرهنگ اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهل سالگی خود همۀ تهدیدها و توطئه‌های دشمنان نظام را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان نظام گمان می‌کردند عمر انقلاب اسلامی به چهل سال نخواهد رسید، تصریح کرد: تحریم‌های ناجوانمردانۀ دولت فاسد آمریکا و توطئه های نابخردانه استکبار جهانی  در حق مردم بزرگ ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گواهی صادق بر حیات و بالندگی جمهوری اسلامی است.

دشمنان برای گسترش یاس و ناامیدی در جامعه برنامه‌ریزی کرده‌اند

وی با بیان اینکه دشمنان برای گسترش یاس و ناامیدی در جامعه برنامه‌ریزی کرده‌اند، ادامه داد: ترامپ ابله مدعی سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی طی سه ماه آینده شده است غافل از آنکه درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به حضور پررنگ و معنی‌دار مردم همیشه در صحنۀ ایران در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان سال‌جاری، اظهار کرد: گزارش‌های رسیده حاکی از افزایش پرشورتر، پرحلاوت‌تر و گسترده‌تر مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در سراسر کشور نسبت به سال‌های گذشته بود که قطعا پیام این حضور به‌موقع و معنی‌دار به گوش سران استکباری جهان به‌ویژه رئیس دولت آمریکا رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با خواست و اراده مردم شکل گرفته است، گفت: به کوری چشم دشمنان، بقا و تداوم این انقلاب نیز با حضور مقتدرانه مردم در همه صحنه های اجتماعی و سیاسی رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه برخی کشورها به دلیل فاصله گرفتن از مردم، خود را در دامن استکبار و ابرقدرت‌ها قرار داده‌اند، اظهار کرد:  شعار مردم از روز اول انقلاب اسلامی تا به امروز «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بوده اما برخی فتنه‌‌گران در سال 88 در تقابل با مردم شعار «جمهوری ایرانی» سر دادند.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه مردم بر اساس وظیفۀ شرعی و ملی خود در صحنه حاضر هستند، تاکید کرد: ملت مسلمان ایران به اسلام و کشورشان علاقمند هستند و پای اعتقاد خود ایستاده‌اند؛ نمونه آن فتنۀ سال 88 است که به فضل خداوند، عنایت ویژۀ حضرت سیدالشهدا(ع)، درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و بصیرت مردم در یوم‌الله 9 دی خنثی شد.

استکبارستیزی ویژگی بارز انقلاب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه استکبارستیزی ویژگی بارز انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران نمی‌تواند در برابر مظلومیت مردم یمن، فلسطین، سوریه و سایر مظلومان در هر نقطۀ از عالم بی‌تفاوت باشد.

وی با بیان اینکه پروردگار متعال در کلام الهی خود ما را به یادآوری گذشته رهنمون می‌کند، متذکر شد: با مقایسۀ وضعیت کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درمی‌یابیم که انقلاب اسلامی عطیه بزرگ الهی است؛ البته تردیدی نیست قصور و تقصیرهایی هم رخ داده که در این خصوص باید از مردم عذرخواهی شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به روند شکل‌گیری شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان و متعاقب آن در همۀ شهرستان‌ها، گفت: از فرصت‌های ملی و مذهبی پیش‌رو همچون سالروز شهادت سردار جنگل و یوم‌الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برای بزرگداشت چله انقلاب اسلامی بهره‌برداری لازم می‌شود.

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شکل هنرمندانه در برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: فضای مجازی امروزه به فضای حقیقی زندگی ما تبدیل شده و دشمنان جمهوری اسلامی با فعالیت پررنگ در این فضا به طرح شبهاتی می‌پردازند که نیازمند پاسخگویی است لذا حوزه و دانشگاه به عنوان دو موتور محرک جامعه در قالب کرسی‌های آزاداندیشی که مد نظر مقام معظم رهبری است، پاسخگوی شبهات امروز جوانان و نوجوانان باشند.

لزوم تبیین هنرمندانۀ دستاوردهای انقلاب اسلامی

وی با تاکید بر لزوم تبیین هنرمندانۀ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامۀ چهل ساله نظام، متذکر شد: همه کارها در قالب هنر ماندگار می‌شود لذا از ظرفیت شهرستان‌ها برای خلق آثار فاخر و نوآورانه جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه