English

الهام فخاری:

باید درس بگیریم و خرد و کلان دروغ نگوییم

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت: واقعیت آن است که باید درس بگیریم و به خود تذکر دهیم، دروغ نگوییم خرد و کلان، کم یا زیاد؛ خودمان به خودمان رحم کنیم.

باید درس بگیریم و خرد و کلان دروغ نگوییم

به گزارش خبرگزاری موج،  الهام فخاری ، نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در تذکری در خصوص مدیریت فرهنگی و اجتماعی بحران در جلسه امروز شورا اظهار کرد: آنچه در طول هفته قبل بر کشور گذشت، سراسر التهاب و تنش بود. اکنون بیش از همیشه روشن است که در انواع حوادث چه طبیعی و چه انسان ساخته چه خطای سهوی چه حادثه یا اقدام عمدی، دچار ناهماهنگی‌هایی بخصوص در حوزه مدیریت اجتماعی و فضای فرهنگی هستیم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تاکید کرد: با تمام تلخی این روزها باید در مدیریت شهری و در سطح ملی از این سوگ و دشواری‌ها درس گرفت و در سطوح مختلف مدیریتی به مدیریت فرهنگی و اجتماعی بحران توجه کرد.

فخاری افزود: در این روزهای سخت به افرادی نیاز است که اعتماد جامعه به آنها عمیق و مستحکم است. مدیریت بحران را نباید به سازه‌های پناهگاهی، اورژانس و نیروی واکنش سریع محدود کرد. برای مدیریت فرهنگی بحران نیازمند بازنگری، سرمایه گذاری و مهارت آموزی هستیم.

عضو شورای شهر در تذکر دیگری به نهادهای انتخابی و انتصابی گفت: واقعیت آن است که باید درس بگیریم و به خود تذکر دهیم، دروغ نگوییم خرد و کلان، کم یا زیاد؛ خودمان به خودمان رحم کنیم. راست بگوییم، درست بگوییم و به‌هنگام پیش از اینکه دیر شود پیش از آنکه فاجعه عمیق‌تر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه