English

سرهنگ رازقی خبر داد؛

محدودیت های ترافیکی در میدان آزادی برقرار است

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: هم اکنون در معابر منتهی به میدان آزادی یعنی از قسمت شرق از تقاطع خیابان آزادی و یادگار امام، از قسمت غرب از دوربرگردان فرودگاه مهرآباد، از قسمت شمال از تقاطع غیر همسطح بزرگراه جناح و شیخ فضل الله نوری و از قسمت جنوب بزرگراه سعیدی حد فاصل میدان فتح تا میدان آزادی دارای محدودیت ترافیکی است.

محدودیت های ترافیکی در میدان آزادی برقرار است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رازقی، رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص  وضعیت ترافیکی تهران بعد از برگزاری مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران گفت: از صبح امروز تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری مراسم نماز و تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش اتخاذ شده بود. بر این اساس محدودیت‌های ترافیکی در معابر اطراف دانشگاه تهران و در طول خیابان‌های دماوند، انقلاب و آزادی اعمال شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محدودیت‌های ترافیکی تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در بیشتر معابر شهر تهران به پایان رسیده است، گفت: هم اکنون در معابر منتهی به میدان آزادی یعنی از قسمت شرق از تقاطع خیابان آزادی و یادگار امام، از قسمت غرب از دوربرگردان فرودگاه مهرآباد، از قسمت شمال از تقاطع غیر همسطح بزرگراه جناح و شیخ فضل الله نوری و از قسمت جنوب بزرگراه سعیدی حد فاصل میدان فتح تا میدان آزادی دارای محدودیت ترافیکی است و در دیگر نقاط پایتخت محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

رازقی در پایان اظهارکرد: پلیس در مناطقی که دارای محدودیت ترافیکی است همچنان در آماده‌باش کامل است و طبق گزارش‌های دریافتی مشکل ترافیکی در دیگر معابر و شبکه بزرگراهی پایتخت وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه