English

سرهنگ قیصری:

محدودیت‌های ترافیکی وداع با پیکر سردار سلیمانی در قم تغییر کرد

سرهنگ قیصری از تغییر محدودیت‌های ترافیکی مراسم وداع با پیکر سردار سلیمانی و همراهان شهیدشان خبرداد.

محدودیت‌های ترافیکی وداع با پیکر سردار سلیمانی در قم تغییر کرد

سرهنگ حسن قیصری روز دوشنبه در این زمینه افزود: به مناسبت مراسم وداع با پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محدودیت‌های ترافیکی درخیابان‌های منتهی به محل برگزاری این آیین درقم اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: به همین منظور از هم‌اکنون در تمام ورودی‌های منتهی به بلوار پیامبراعظم(ص) از سمت مسجد مقدس جمکران، بلوار حضرت خدیجه(س)، بلوار بسیج و بلوار سمیه از میدان بسیج به سمت بلوار سمیه و کوچه‌های منتهی به آن محدودیت تردد وسایل نقلیه اعمال‌ شده‌است.

وی ادامه داد: مسیرهای ۵۵ متری عمار یاسر، ابتدای تونل غدیر به سمت حرم حضرت معصومه(س) و همچنین از بالای تونل نیز از تقاطع عماریاسر، خیابان انقلاب به سمت تقاطع مجتمع ناشران نیز شامل محدودیت‌های ترافیکی شده‌است.

به گفته قیصری، از تقاطع حجتیه به سمت چهارراه شهدا، میدان روح‌الله، تقاطع ناشران و بالعکس، از تقاطع سجادیه به سمت میدان معلم نیز محدودیت اعمال‌ شده‌است.

وی با بیان این‌که این اعمال محدودیت‌ها تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت، از همه شهروندان، زائران، مجاوران و ارادتمندان به آن شهید بزرگوار خواست: همچون گذشته برای تسهیل در عبور و مرور و کنترل ترافیک با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم بیشتر از وسایل  نقلیه عمومی استفاده کنند تا فضای پارک برای خودروهای مسافرانی که برای شرکت در این مراسم حضور پیدا می‌کنند، مهیا باشد.

سرپرست راهور قم از موتورسیکلت‌سواران نیز درخواست کرد که وسیله نقلیه خود را در معابر یا پیاده‌روها رها نکنند تا باعث ایجاد مزاحمت برای عابران نشود.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تَن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمش سرهنگ پاسدار شهید شهرود مظفری نیا و مراسم وداع با این دو شهید والامقام در استان قم عصر امروز ،  ساعت ۱۴ از بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی