English

لغو بازی پرسپولیس در هوای پاک تهران/ چرا قانون فیفا زیر پا گذاشته شد؟

اصرار سازمان لیگ برای برگزاری فوتبال درست از آب درآمد و وضعیت کیفی هوای تهران در ساعت برگزاری بازی با شاخص 76 در شرایط سالم قرار داشت.

لغو بازی پرسپولیس در هوای پاک تهران/ چرا قانون فیفا زیر پا گذاشته شد؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پس از کش و قوس های فراوان بین سازمان لیگ فوتبال و استانداری تهران بلاخره بازی امروز پرسپولیس و نساجی مازندران به علت شاخص آلایندگی هوا با نظر استانداری لغو شد.

سازمان لیگ فوتبال اصرار به برگزاری این بازی داشت و معتقد بود کاهش شاخص آلودگی هوا رو به کاهش است. با این حال معاون استاندار تهران اعلام کرد شرایط برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی مازندران وجود ندارد و بر اساس مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا این بازی را لغو شده اعلام کرد و گفت اگر این مصوبه رعایت نشود دستگاه مسئول باید پاسخگو باشد.

اظهارات تند معاون استاندار تهران بلاخره باعث شد تا سازمان لیگ از موضع خود کوتاه بیاید و این بازی لغو شود.

با توجه به اینکه شاخص آلودگی هوا برای لغو مسابقات در دیدارهای داخلی باید به سطح اضطرار (۱۷۰) برسد و این شاخص امروز ۱۴۶ بود و داده های هواشناسی نشان دهنده وزش باد در تهران بود که این اتفاق آلایندگی هوا را کم می کرد و سازمان لیگ نیز به همین دلیل اصرار به برگزاری بازی داشت و وضعیت کیفی هوای تهران در ساعت برگزاری بازی با شاخص 76 در شرایط سالم قرار داشت این سوال پیش می آید که دلیل مخالفت استانداری برای لغو این دیدار چه بود؟ آیا تصمیم درباره امری که در سازمانی قانون مکتوبی برای آن وجود دارد صحیح است؟ چرا باید قانون سازمانی با تهدید زیر پا گذاشته شود؟ و در پایان بهتر نیست نهادهای متولی به جای مقابل هم قرار گرفتند و حرکت موازی در انجام کارها در کنار هم و با منطق به اتفاقات نگاه کنند؟

بیشتر بخوانید:

عدم هماهنگی مسئولین برای برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی

بازی پرسپولیس و نساجی با نظر استانداری لغو شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • هیس

    کلاً واس ماس ، وقتی امروز باید هوا آلوده باشه و بازی به هیچ عنوانی نباید برگزلر بشه هم واس ماس.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی