English

عدم هماهنگی مسئولین برای برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی

برگزاری یا عدم برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی همچنان در هاله ای از ابهام است که نشان از عدم هماهنگی مسئولین دارد.

عدم هماهنگی مسئولین برای برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، معاون عمرانی استانداری تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران که روز گذشته برگزار شد اعلام کرد به دلیل روند صعود شاخص آلایندگی در تهران کلیه فعالیت‌ ها و مسابقات ورزشی در اماکن باز در تهران لغو می‌ شود.

براین اساس قرار شد مسابقه دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی و مسابقه پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهدا شهر قدس انجام نشود.

دقایقی از اعلام این خبر نگذشته بود که سازمان لیگ به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: باید گزارش منطقه آب و هوایی محل‌هایی که در آن بازی‌ ها برگزار می‌ شود را دریافت کنیم و اگر میزان آلودگی هوا کمتر شود بازی ها برگزار می شود.

به این ترتیب صبح امروز سازمان لیگ فوتبال برگزاری دیدار پرسپولیس و نساجی را قطعی اعلام کرد و اظهار داشت: شاخص آلودگی هوا برای لغو مسابقات در دیدارهای داخلی ۱۷۰  اعلام شده که در حال حاضر این شاخص در شهر تهران بر اساس اعلام سایت کنترل کیفیت هوای تهران ۱۴۶ است ، ضمن اینکه شاخص آلودگی هوا نیز رو به کاهش است و به این ترتیب مسابقه دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی و مسابقه پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهدا شهر قدس تهران طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود و مشکلی برای برگزاری ندارد.

با اعلام این خبر مجددا معاون استاندار تهران در گفتگو با برنامه تهران ورزشی اعلام کرد: شرایط برگزاری مسابقات در امروز وجود ندارد و برگزاری هر گونه مسابقات و فعالیت‌ های ورزشی در اماکن باز همچنان محدودیت و ممنوعیت دارد.

به گفته این مقام مسئول بر اساس مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا بازی امروز پرسپولیس و نساجی مازندران لغو شده است و اگر این مصوبه رعایت نشود دستگاه مسئول باید پاسخگو باشد و این موضوع را در شورای تامین استان مطرح و بررسی خواهیم کرد.

براین اساس باشگاه نساجی نیز بر اعلام شورای تامین تهران، بازی نساجی و پرسپولیس لغو شده اعلام کرد.

تا این زمان هنوز سایت سازمان لیگ و مسئولین برگزاری مسابقات خبر تازه ای درباره لغو یا برگزاری بازی نداده اند و تنها روابط عمومی باشگاه نساجی این بازی را لغو شده اعلام کرده است. گویا کش و قوس برای برگزاری یا عدم برگزاری این بازی همچنان ادامه دارد که نشان از عدم هماهنگی مسئولین دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه