English

الهیار ترکمن:

مصوبه رتبه بندی فرهنگیان به زودی از سوی دولت صادر می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: بزودی مصوبه رتبه بندی فرهنگیان از سوی دولت صادر خواهد شد و ما کار رتبه بندی فرهنگیان عزیزمان را که بر اساس آئین نامه ای که در راستای برنامه ششم توسعه تبیین شده است شروع می کنیم.

مصوبه رتبه بندی فرهنگیان به زودی از سوی دولت صادر می شود

به گزارش خبرگزاری موج،  علی الهیار ترکمن ، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح اولین درمانگاه فرهنگیان در منطقه جنوب شرق استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: امروز توفیقی شد برای افتتاح صد و بیست و سومین درمانگاه فرهنگیان کشور که در سطح شهرستان‌های استان تهران، سومین درمانگاه محسوب می شود افتخار حضور در شهرستان قرچک را پیدا کردیم تا نسبت به افتتاح آن اقدام کنیم.

اللهیارترکمن خاطرنشان کرد: این درمانگاه به عنوان اولین درمانگاه فرهنگیان در منطقه جنوب شرق استان تهران محسوب می شود و انشالله کار خودش را شروع و خدمات رسانی را انجام می دهد.

معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش ، گفت: ما برنامه های متعددی در دست اقدام داریم باتوجه به شرایط اجرایی کشور و مقدوراتی که موجود است به تدریج به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه مهم ترین خبری که می توان امروز به فرهنگیان کشور داد بحث رتبه بندی است، بیان کرد: بزودی مصوبه آن از سوی دولت صادر خواهد شد و ما کار رتبه بندی فرهنگیان عزیزمان را که بر اساس آئین نامه ای که در راستای برنامه ششم توسعه تبیین شده است شروع می کنیم.

این مسئوول گفت: این درمانگاه، درمانگاهی است که به همه اقشار مختلف جامعه می تواند خدمات رسانی کند اما با اولویت فرهنگیان و تعرفه هایی که ما اینجا استفاده می کنیم و بر اساس مصوبه سازمان بهداشت است که با امکان تخفیفاتی که به فرهنگیان ارائه می شود می توانند از این مهم استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه