English

حاجی میرزایی:

پرداخت های رتبه بندی فرهنگیان و صدور احکام از اول مهر ۹۸ است

وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه رتبه بندی در دولت است و پس از تصویب در دولت اجرا خواهد شد اما هر زمان که دولت این آیین نامه را تصویب کند، پرداختهای رتبه بندی و صدور احکام از اول مهر ۹۸خواهدبود.

پرداخت های رتبه بندی فرهنگیان و صدور احکام از اول مهر 98 است

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن حاجی میرزایی ،  وزیر آموزش و پرورش در حاشیه آیین افتتاح ۱۹۸۲پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی کشور در بازدید از هنرستان زینبیه دماوند در نشستی با معلمان این هنرستان در جریان مسایل و مشکلات معلمان این هنرستان قرار گرفت.

حاجی میرزایی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و خسته نباشید به مدیران و معلمان جهت برگزاری با شکوه آغاز سال تحصیلی در پاسخ به درخواست یکی از همکاران حق التدریس شاغل در این هنرستان اظهار کرد: از اولویتهای آموزش و پرورش، ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس است و مطابق قانون این کار را تا پایان برنامه ششم انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به پرسش یکی دیگر از معلمان در مورد اجرایی شدن رتبه بندی، گفت: آیین نامه رتبه بندی در دولت است و پس از تصویب در دولت اجرا خواهد شد اما هر زمان که دولت این آیین نامه را تصویب کند، پرداختهای رتبه بندی و صدور احکام از اول مهر ۹۸خواهدبود.

وزیر آموزش و پرورش فاصله قابل توجه بین ستاد و مدرسه را باعث ایجاد برخی مشکلات قابل حل نشده دانست و اظهارکرد:یکی از دلایل کم شدن این فاصله آمدن مدیران ادارات مناطق آموزش و پرورش به واحدهای آموزشی و ارتباط با معلمان و مدیران به عنوان اصلی ترین عناصر نظام تعلیم و تربیت است.

در ادامه این دیدار وزیر آموزش و پرورش از معلمان خواست تا به نمایندگی از معلمان کل کشور در این نشست به طرح موضوعات خود بپردازند،که موضوعات مطرح شده توسط معلمان به شرح زیر است:

-همکاران حق التدرس خرید خدمات تفاوت زیادی با همکاران رسمی دارند و می خواهیم تا این فاصله ها کم شود و امیدواری به این همکاران در ادامه فعالیت های آموزشی داده شود.

 -هنرستان ها همواره با کمبود تجهیزات مواجه هستند و این کمبودها در روند مهارت آموزی هنرجویان هنرستان‌ها اختلال ایجاد می کند.

- معلمان هنرستان ها کتاب در اختیار ندارند و باید از روش های غیر معمول به کتاب دسترسی پیدا کنند.

- تفاوت ساعت کاری کادر اجرایی هنرستان ها نسبت به سایر مدارس ۴ساعت در هفته بیشتر است که این تفاوت دیده نمی شود.

- سرویس های ایاب ذهاب برای مدارسی که دسترسی سختی دارند، وجود ندارد.

-بضاعت ادارات برای سرویس همکاران محدود است و بدهکاری به پیمانکاران سرویس وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حیدری

    سلام
    چرا درخواست استمرار خدمت فر هنگیان باتوجه به نیاز همان رشته پذیرفته نمیشود در صورتی که د راغلب شهرها اجرامی شود بجز کرمان لطفاً پاسخگو باشید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه