English

سردار خانچرلی خبر داد؛

کشف ۱۹ تن موادمخدر در غرب استان تهران

رئیس پلیس غرب استان تهران گفت: در طرح خیبر ۱۱ در شهریار ۱۹ تن موادمخدر در غرب استان تهران کشف شد و همچنین بیش از ۵ هزار سوداگر مرگ دستگیر شدند.

کشف ۱۹ تن موادمخدر در غرب استان تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محسن خانچرلی ،   رئیس پلیس غرب استان تهران  عصر امروز (شنبه 18 آبان) در جمع خبرنگاران و حاشیه برگزاری اجرای طرح خیبر ۱۱ در شهریار گفت: طی این طرح  ۱۹ تن موادمخدر در غرب استان تهران کشف شد و همچنین بیش از ۵ هزار سوداگر مرگ دستگیر شدند.

رئیس پلیس غرب استان تهران با بیان اینکه طرح های عملیاتی برای برخورد با هنجار شکنان و سوداگران مرگ در غرب این استان آغاز شده است افزود: این مرحله از طرح در شهریار به اجرا در آمد که در این عملیات خوشبختانه توانستیم تعداد قابل توجهی از پخش کنندگان و رابطین توزیع مواد مخدر را دستگیر کنیم.

خانچرلی با بیان اینکه بیش از ۴۰ دستگاه خودرو و سلاح سرد از محل اختفای این افراد کشف شده است گفت: ۱۰ هزار معتاد و خرده‌فروش طی این عملیات جمع آوری شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح خیبر همچنان در شهرستانهای غرب استان تهران ادامه خواهد داشت عنوان داشت: این عملیات با توجه به مطالبات مردم صورت گرفت که طی این طرح ۱۰۶ میلیون تومان وجه نقد و بیش از ۳۴ انواع دستگاه نقلیه کشف و توقیف شده است.

رئیس پلیس غرب استان تهران اظهار داشت: تعداد ۵ هزار معتاد متجاهر و ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه