English

سردار ظهیری خبر داد؛

پلمب ۳۷ خانه مجردی و پاتوق مواد فروشان و سارقان پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از پلمب ۳۷ خانه مجردی و پاتوق موادفروشان و سارقان پایتخت خبر داد.

پلمب ۳۷ خانه مجردی و پاتوق مواد فروشان و سارقان پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: طرح انضباط اجتماعی در محلات محدوده امام حسین (ع) در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به انجام ۳ ماهه کار اطلاعاتی برای شناسایی خانه‌های مجردی افزود: افرادی که در این محدوده‌ها اقدام به فروش موادمخدر و قاچاق کالا می‌کردند شناسایی و اخطار پلمب و تخلیه منازل به آن‌ها داده شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: حدود ۶۳ واحد در ۳۷ خانه پلمب شدند، در یکی از خانه‌ها ۳۰۰ نفر سکونت داشتند. طبق هماهنگی با مرجع قضایی این طرح‌ها در سطح پایتخت اجرا خواهد شد.

وی گفت: مالکان این قبیل خانه‌ها برای اجاره باید از مراکز ذی ربط مجوز دریافت کنند، لذا با هماهنگی با مسئولان مربوطه اتباع خارجی ساکن این خانه‌ها به مراکز مربوطه تحویل داده می‌شوند.

سردار ظهیری اظهار کرد: در حاشیه اجرای این طرح ۷۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۴ سارق و خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند و ۷ کیلوگرم انواع موادمخدر، ۲ خودرو و ۳ موتورسیکلت از مخفیگاه سارقان کشف شد.

وی افزود: تمام مناطق تهران که به این شکل آلوده هستند و به پاتوق معتادان تبدیل شده‌اند در تیررس پلیس هستند و به نوبت عملیات‌ها برای پاکسازی این مناطق انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه