English

محسن هاشمی:

امیدواریم در داخل کشور شاهد همگرایی و وحدت جریانات سیاسی باشیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم در داخل کشور نیز شاهد همگرایی و وحدت جریانات سیاسی حول منافع ملی و پرهیز از تضعیف نظام به دلیل تفاوت سلیقه باشیم.

امیدواریم در داخل کشور شاهد همگرایی و وحدت جریانات سیاسی باشیم

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ،  رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران، اظهار کرد: ابتدا از حضور پرتلاش هیات عالی رتبه دیپلماتیک جمهوری اسلامی در اجلاس سالانه سازمان ملل در نیویورک تشکر می کنیم.

وی ادامه داد: ملاقاتهای متعدد ریاست جمهور در بالاترین سطح دیپلماسی با سران ۱۲ کشور مهم جهان ومنطقه و سخنرانی در نشست سالانه سازمان ملل متحد که با حضور قریب به اتفاق هیاتهای دیپلماتیک کشورهای مختلف انجام شد در کنار گفتگوهای صریح با رسانه های آمریکایی وبین المللی، کارنامه موفقی را برای دیپلماسی ایران در حالی رقم زدند که بیشترین تلاش را در جهت ایجاد ایران هراسی در ماههای اخیر از سوی مثلث آمریکایی، عبری، عربی شاهد بودیم.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: ارائه منطق جمهوری اسلامی که مبتنی بر اعتدال در سیاست خارجی است، موجب ایجاد تناقض در جبهه مقابل گردید و امیدواریم، در داخل کشور نیز شاهد همگرایی و وحدت جریانات سیاسی حول منافع ملی و پرهیز از تضعیف نظام به دلیل تفاوت سلیقه باشیم.

وی در رابطه با مسائل مطرح شده اخیر در رسانه ها، تاکید کرد: در مورد حذف نام شهید از تابلو برخی معابر، طی یک هفته اخیر که کمیته ویژه ای به ریاست علی اعطا، که مفتخر به کسوت فرزند شهیدی است، با جدیت مشغول بررسی موضوع بوده و مکاتباتی با دستگاههای ذیربط صورت گرفته است.

وی ادامه داد: البته همان گونه که مقام معظم رهبری در پیام اخیر خود به خانواده شهدا در هفته دفاع مقدس تصریح کردند: «وظیفه داریم نام‌های نورانی شهیدان را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنان را در یادها ماندگار سازیم، افتخاری است برای کوی‌ها و برزن‌ها که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز آن‌ها بدرخشد. این موهبت هم اکنون در سراسر کشور وجود دارد و باید ادامه یابد.»

هاشمی اظهارکرد : جا دارد از توجه و حساسیت ایشان به مسائل فرهنگی در حوزه مدیریت شهری قدردانی کنیم و ان شاءالله به محض آماده شدن گزارش کمیته ویژه نتیجه به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

هاشمی با اشاره به اینکه امروز روز ملی آتش نشان نیز هست که یاد وخاطره آتش نشانان شهید به ویژه ۵۹ شهید آتش نشانی تهران را گرامی می داریم، تاکید کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی، جا دارد که از همه عوامل خدمتگزار در حوزه انجام خدمات به دانش آموزان و فرهنگیان بویژه در بخش حمل ونقل و ترافیک قدردانی کنم که گره های ترافیکی و مشکلات سالجاری نسبت به سالهای گذشته کاهش یافته است.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: روز گذشته بخش تقاطعی ایستگاه میدان امام حسین مترو با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی امام جمعه افتتاح شد که البته ۱۲ سال قبل بخش اول ایستگاه به بهره برداری رسیده بود و امیدواریم با سرعت مناسبی که در ماههای اخیر شاهد بودیم ایستگاههای مترو به بهره برداری برسد.

هاشمی اعلام کرد: البته در این ایام، بیشترین تقاضا نسبت به حمل ونقل عمومی وجود دارد که متاسفانه به دلیل کمبود اتوبوس و واگن مترو، شهروندان با ازدحام و فشار مواجه هستند که ضمن عذرخواهی از این مشکلات، امیدواریم با پیگیری مسئولان شهرداری و مساعدت دولت، به زودی شاهد تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه