English

پورسیدآقایی:

طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران مبتنی بر اصول علمی در دنیاست

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران که به صورت اکسپرس (سریع و سیر) است مبتنی بر تمام اصول علمی حمل و نقل ریلی در دنیا است.

طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران مبتنی بر اصول علمی در دنیاست

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن پورسیدآقایی ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مطالعات خوبی درباره طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران صورت گرفته و با تصویب این طرح و با احتساب خط مترو تهران به کرج، تهران دارای ۱۱ خط خواهد بود.

او افزود: در خصوص خطوط حومه‌ای منطقی که در خط تهران به کرج صورت گرفت اشتباه بود و اصل خط صادقیه به کرج در روز اول به این شکل نبود.

پورسیدآقایی گفت: خط مترو صادقیه به کرج قرار بود از بعد از ایستگاه ایران خودرو به زیر زمین منتقل شود و این یک منطق علمی در اصول حمل و نقل ریلی در جهان است.

او افزود: اصل بر این است که افرادی که قصد ورود از شهر‌های حومه‌ای مثل کرج به تهران را دارند باید به طور مستقیم به مقصد برسند در حالی که در حال حاضر فرد در ایستگاه مترو صادقیه پیاده شده و مدام در حال تغییر ایستگاه است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نباید تجربه خط مترو کرج به صادقیه تکرار شود و اساسا طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران که به صورت اکسپرس (سریع و سیر) است مبتنی بر تمام اصول علمی حمل و نقل ریلی در دنیا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه