English

پورسیدآقایی:

مابقی خط هفت تا ایستگاه بسیج به زودی افتتاح خواهد شد

معاون شهردار تهران درباره افتتاح خط 7 کشور گفت: مابقی خط هفت هم تا ایستگاه بسیج به زودی افتتاح خواهد شد و به مردم سپرده خواهد شد.

مابقی خط هفت تا ایستگاه بسیج به زودی افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نقدهای وارده به طرح کاهش آلودگی هوای شهر تهران اظهار کرد: امروز جلسه خوبی در شورای شهر تهران داشتیم و تمام زمان جلسه به موضوع طرح ترافیک جدید گذشت.

وی گفت: نقدهای اعضای شورای شهر نقدهای خوبی بود و نقد به معنای مخالفت نیست زیرا این طرح به تصویب شورای ترافیک تهران رسیده است.

پورسیدآقایی افزود: ما هدفمان همفکری است و دنبال رأی حداقلی نیستیم بالعکس به دنبال رأی حداکثری هستیم تا در زمان اجرای آن موفق‌تر باشیم.

معاون حمل و‌نقل شهرداری تهران تصریح کرد: برخی از انتقادات بیشتر سؤال بود که راجع به اجرا و تمهیدات اندیشیده بود که ما هم به اعضا پاسخ دادیم.

وی در خصوص نفع عمومی مردم از اجرای این طرح گفت: اعضای شورای شهر نمایندگان مردم هستند و نمی‌شود گفت نظر اعضا با مردم متفاوت است.

پورسیدآقایی گفت: اعتقاد ما این است که این طرح در بلندمدت به نفع مردم است و همین باعث می‌شود که ما رأی اعضای شورا را بگیریم.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: نتایج حاصل از اجرای این طرح ثمربخش بوده و باعث کاهش ترافیک و صف‌های تردد در شهر تهران بوده است.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی باشیم.

پورسیدآقایی درخصوص‌ وعده افزایش ظرفیت حمل و نقل عمومی گفت: خط ۶ در حال تکمیل است و ایستگاه امام حسین به زودی وارد مدار استفاده می‌شود.

وی افزود: مابقی خط هفت هم تا ایستگاه بسیج به زودی افتتاح خواهد شد و به مردم سپرده خواهد شد.

معاون حمل و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص‌ مشکلات مردم و مرتفع شدن آن نیز گفت: ما در حال رصد شهر هستیم و هیچ‌گزارشی دال بر اینکه یک اختلالی در مترو یا اتوبوس‌رانی ناشی از اجرای این طرح نداشته‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه