English

محسن پورسیدآقایی درخواست کرد

کمک از بانک شهر برای راه اندازی خط ۶ مترو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از بانک شهر برای برای راه اندازی خط 6 مترو درخواست کمک کرد.

کمک از بانک شهر برای راه اندازی خط 6 مترو

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش خبرگزاری موج، محسن پورسیدآقایی امروز در بازدید شهردار تهران از خط 6 مترو با اشاره به این که این پروژه‌‌ هر روزی که عقب می افتد خسارات زیادی وارد می‌کند، گفت: من کاری به سیاست های گذشته ندارم. هر چند که بهتر بود به جای این که همه پول را صرف کار عمرانی کنند، به تجهیزات نیز توجه می‌شد.

وی اضافه کرد: با این حال خوشحال هستیم که کار به پیمانکاران خصوصی سپرده شده است و امیدواریم که بتوانیم در پی موافقت شورای اسلامی شهر تهران با انتشار 3000 میلیارد تومان اوراق مشارکت، هزار میلیارد تومان به خط 6 تزریق کنیم، اما معمولا این کارها زمانبر است و تا بهار سال آینده نیز طول خواهد کشید و به همین دلیل ما از بانک شهر خواهش می‌کنیم که علی‌الحساب به ما کمک کنند تا مشکلات حل شود تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

پورسیدآقایی خا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طر نشان کرد: به فکر حل مسائل مالی هستیم و برای بانک شهر نیز اگر هر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سریع‌تر دستور واگذاری ملکی را بگیریم مشکلش حل خواهد شد و می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانیم خط 6 مترو را راه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اندازی کنید. چرا که خط 6 تنها با تزریق 150 میلیارد تومان راه می افتد و اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم قدم موثری برداشته ایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه