English

دیدار معاون رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید اجاق در قروه

ذبیح‌ الله خدائیان هنگام ورود به شهرستان قروه با حضور در گلزار شهدا با خانواده شهید اجاق دیدار کرد.

دیدار معاون رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید اجاق در قروه

به گزارش خبرگزاری موج، ذبیح الله خدائیان ، معاون رئیس قوه قضائیه پیش از ظهر امروز (23 مرداد) در بدو ورود به شهرستان قروه به همراه مسئولان این شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در منزل شهید هادی اجاق ضمن گرامیداشت یاد  خاطر این شهید والامقام، اظهار کرد: حامل پیام تسلیت رئیس محترم قوه قضاییه به شما هستم و از رشادت و از خودگذشتگی‌های شهید هادی اجاق در پاسداری از مرزهای کشور صمیمانه قدردانی می‌کنم.

ذبیح‌الله خدائیان در ادامه با ابراز همدردی با خانواده این شهید والا مقام افزود: از دست دادن فرزند برای والدین بسیار سخت و ناگوار است، اما طبق کلام خداوند که در قرآن صراحتا به آن اشاره شده است شهادت جزو افتخارات الهی است و نصیب انسان‌های وارسته می‌شود.

وی در مورد جایگاه شهدا هم گفت: شهدا زنده‌اند و در نزد خدای خود روزی و شاد و مسرور هستند، چرا که به لطف خدا مشمول افتخار بزرگ شهادت شده و با تقدیم خونشان برای کشور افتخار و سربلندی به ارمغان آوردن و ما امانتداران این عزیزان هستیم.

پدر شهید هادی اجاق نیز گفت: پسرم بعنوان مدافع حرم در سپاه پاسدران خدمت می‌کرد و اعتقاد داشت اگر ما از مرزهای کشور پاسداری نکنیم گروهک‌های ضدانقلاب به قروه هم تجاوز می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی