English

دریاچه جدید تهران ۲۷ مرداد افتتاح می شود

۲۷ مرداد دریاچه و محوطه باغ هنر در فاز دوم در شهر تهران افتتاح می شود.

دریاچه جدید تهران ۲۷ مرداد افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج، درپی تکمیل پروژه‌های در حال ساخت اراضی عباس آباد ، دریاچه و محوطه باغ هنر در فاز دوم ۲۷ مرداد با حضور پیروز حناچی ، شهردار تهران ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و اساتید و پیشکسوتان هنرمند افتتاح خواهد شد.

با افتتاح «دریاچه» با مساحت ۲۵ هزار متر مربع و «محوطه باغ هنر» با مساحت ۵۰۰۰ متر مربع در اراضی عباس‌آباد، بزرگترین پروژه هنری قلب پایتخت آماده میزبانی از هنرمندان و شهروندان و یک دریاچه جدید به شهر تهران اضافه می‌شود.

«باغ هنر» بخش هنری اراضی عباس آباد حد فاصل باغ کتاب و باغ موزه دفاع مقدس واقع شده است و ارتباط دهنده این دو مجموعه فرهنگی و حلقه واسط مراکز ضلع شرقی اراضی محسوب می‌شود. این باغ شامل یک دریاچه، چهار ساختمان و یک رواق است که دو ساختمان «خانه شعر و ادبیات» و «خانه نقش» در فاز اول طی سال های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۲ افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است و دریاچه و محوطه باغ در فاز دوم به بهره برداری می‌رسد.

آمفی تئاترهایی با ظرفیت‌های متعدد برای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تخصصی، اتاق‌های کنفرانس، سالن‌های آمفی تئاتر روباز، کافی شاپ و رستوران و گالری جهت نمایش آثار شاخص اساتید و هنرمندان و دانشجویان از جمله امکانات باغ هنر است که بخشی از آن با افتتاح رواق به بهره‌برداری رسیده است و بخش دیگر آن پس از تکمیل «کوشک مرکزی» و «خانه موسیقی» در اختیار هنرمندان قرار خواهد گرفت.

با توجه به ظرفیت ملی و بین‌المللی اراضی عباس آباد برنامه‌ریزی‌های گوناگونی برای حضور هنرمندان بین‌المللی به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در حال انجام است.

بنا به اعلام روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد و با توجه به پیشرفت ۷۰ درصدی خانه موسیقی و کوشک مرکزی می توان امیدوار بود که این دو پروژه در سه ماهه نخست سال ۹۹ افتتاح شود و به این ترتیب باغ هنر تکمیل خواهد شد.

باغ هنر یکی از پروژه‌های بزرگ اراضی عباس آباد در طول سال‌های گذشته است و در دوران مدیریت‌های پیشین مدتی در حال ساخت و در مقاطعی متوقف شده بود که در دو سال اخیر عملیات عمرانی با سرعت بیشتری پیگیری و امروز آماده افتتاح شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • شریف

    سلام نمیدونم چراازاین تیم شهرداری بدم میاد
    شاید بخاطر غربزدگی وخودکم بینی شونه
    دوباره پارکی مستهجن کنارمصلایی بزرگ برای بروز استعدادهای سلبریتی ها اجرای سندد۲۰۳۰
    تاکی باید اسم ایناروبشنویم
    مردم به قهقرارفتند وشمادارید کمکشون می کنید که سقوط آخر روباسرعت برند
    باسرگرم کردن ما دزدیهاتون پنهان نخواهد ماند باسروصداکردن وطبل نواختن صدای شکستن استخوانهای بدن مردم زیربار گرانی مخفی نخواهدشد
    بیایید به جای رفتن زنان به باشگاه ورقصهای خیابانی وپارکهای شوی سلبریتیها به زنانمون عفت ومردانمون غیرت یادبدیم
    براشون شغل درست کنیم تابه فحشا کشیده نشند
    کمی تفکر.....🤔🤔🤔

  • ناشناس

    امیدوارم مانند دریاچه چیتگر بوی نده

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه