English

انتقاد عضو شورای شهر تهران از صداوسیما

رسولی با گلایه از رسانه‌ها گفت: سه جلسه است که به صورت‌های مالی پرداخته‌ایم اما در بخش خبری صدا و سیما گفته شده است که ما هیچ مصوبه‌ای نداشته‌ایم.

انتقاد عضو شورای شهر تهران از صداوسیما

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص گزارش ارائه شده از سوی مجید فراهانی درباره عملکرد بودجه ای شهرداری تهران در سال ۹۳ اظهار کرد: امروز شورای پنجم درباره یکی از مهمترین وظایف نظارتی خود باید تصمیم مناسبی را اتخاذ کند.

وی افزود: براساس گزارش حسابرس مستقل در حوزه پیشگیری پیشنهاداتی را از سوی کمیسیون برنامه بودجه به شهرداری تهران و شورای شهر تهران ارایه کردیم.

حسن رسولی گفت: اولا باید فرایندها در شهرداری تهران اصلاح شود و بعد از آن اصلاحاتی در حوزه قوانین و مقررات در شورای اسلامی شهر تهران انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در نهایت در حوزه بررسی و رسیدگی در مورد بندهای مورد تایید قرار نگرفته صورت‌های مالی یکی از دو سرنوشت را باید داشته باشد یعنی یا به هیأت های رسیدگی به تخلفات داده شود یا به مراجع قضایی ارجاع شود.

رسولی همچنین گلایه‌ای هم از رسانه‌ها داشته و گفت: سه جلسه است که به این گزارش پرداخته‌ایم اما در بخش خبری صدا و سیما گفته شده است که ما هیچ مصوبه‌ای نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: ما این گزارش را انتشار عمومی خواهیم داد و از جامعه حسابرسان و متخصصان می‌خواهم تا شورای پنجم را کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • اکبر

    شورای شهر تهران بدترین مجموعه است و ناعادلانه ترین و بدترین و پارتی باز ترین شما یک کشتی گیر که دوتا کشتی گرفته و علم و دانش اگاهی از این نهاد مهم شهری نداردرا مسئولی در امور شهری میگذارین و سالیان است که بودجه را حیف میل میکنید انوقت شماها چی هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟برید کنار برین

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه