English

الهام فخاری:

وظیفه ذاتی شهرداری تهیه گزارش مالی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری نباید بگوید که ما خودجوش و خودخواسته گزارش مالی تهیه کرده ایم بلکه براساس وظیفه ذاتی خود این کار را کرده است.

وظیفه ذاتی شهرداری تهیه گزارش مالی است

به گزارش خبرگزاری موج، الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز این شورا در واکنش به سخنان زارعلی مدیرکل مالی شهرداری تهران درباره اینکه شهرداری به صورت خود اظهاری اقدام به تهیه گزارش مالی و حسابرسی کرده است اظهار کرد: این ادعا ادعای اشتباهی است.

وی افزود: شهرداری موظف بوده است که به عنوان یک نهاد دارای تراکنش های مالی به نهاد بالادستی خود که همان شورای شهر است گزارش‌های مالی و مورد نیاز را ارایه کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شهرداری نباید بگوید که ما خودجوش و خودخواسته گزارش مالی تهیه کرده ایم بلکه براساس وظیفه ذاتی خود این کار را کرده است.

امینی ریاست شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخنان فخاری گفت: منظور آقای زارعلی مدیرکل مالی شهرداری تهران این است که در آن زمان دستورالعمل و مصوبه ای نبوده است.

وی ادامه داد: در آن زمان که شهرداری اقدام به تهیه گزارش مالی کرده است برای این اقدام هیچ مصوبه ای وجود نداشته است و این کار شهرداری خودجوش و داوطلبانه محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه