English

پیش بینی وضعیت جوی کشور در ۳ روز آینده

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: ۶ و ۷ مرداد در برخی مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

پیش بینی وضعیت جوی کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه ،  مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده گفت: در امروز و فردا (۶ و ۷ مرداد ماه) به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و در سواحل دریای خزر بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در همین مدت در بخش‌هایی از جنوب کشور در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب فارس نیز رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: در سایر مناطق کشور تا پنج روز آینده جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۷ مرداد ماه) صاف گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای این روز ۳۷ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت سه شنبه (۸ مرداد ماه) صاف با بیشترین و کمترین دمای ۳۹ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه