English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در استان‌های خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل، جنوب خراسان رضوی، یزد، شرق کرمان، جنوب سمنان و شرق اصفهان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور گفت: طبق خروجی آخرین مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز (۳۱ تیر) در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب برای برخی مناطق استان‌های هرمزگان، فارس و جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: طی فردا و پس فردا (۱ و ۲ مرداد) علاوه بر این مناطق در برخی از مناطق زاگرس مرکزی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته‌ مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل، جنوب خراسان رضوی، یزد، شرق کرمان، جنوب سمنان و شرق اصفهان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود.

وی با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب (۳۱ تیر) برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های سمنان، گلستان، تهران، البرز و قزوین و فردا (۱ مرداد) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات استان زنجان نیز رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی امروز، فردا و پس‌فردا در استان‌های گیلان و مازندران افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وظیفه با اشاره به اینکه سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی پایدار دارند، تصریح کرد:‌ فردا (۱ مرداد) دریای خزر مواج است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد:‌ آسمان تهران فردا (۱ مرداد) کمی ابری در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و در اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲ مرداد) نیز کمی ابری در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه