English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۵ روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در فردا و پس‌فردا افزایش ابر و بارش پراکنده در گیلان و مازندران دور از انتظار نیست، گفت: در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 5 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه ،  مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: در دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب برای جنوب فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی، سمنان، شرق اصفهان و منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ساعات بعد ازظهر امروز و فردا (۳۰ و ۳۱ تیر ماه) برای دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در استان‌های سمنان، مازندران، خراسان شمالی، تهران و البرز رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه طی فردا و پس‌فردا (۳۱ تیر و ۱ مرداد ماه) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر افزایش ابر و بارش پراکنده در استان‌های گیلان و مازندران دور از انتظار نیست،اظهارکرد: در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۱ تیر) صاف در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۱ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه