English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده در غرب مازندران و شرق گیلان بارش شدت پیدا می‌کند و دریای خزر مواج می‌شود همچنین در همین مدت در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین و البرز رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط سواحل دریای خزر، اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان و جنوب کرمان رشد ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: طی دو روز آینده در غرب مازندران و شرق گیلان بارش شدت پیدا می‌کند و دریای خزر مواج می‌شود همچنین در همین مدت در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین و البرز رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: از روز دوشنبه تا آخر هفته جاری (۲۴ تا ۲۸ تیرماه) در بیشتر مناطق کشور، آسمان صاف همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و وزش باد شدید، گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی در شرق کشور به ویژه زابل پدیده‌ غالب است.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت اظهار کرد: فردا (۲۳ تیرماه) آسمان تهران کمی ابری، همراه با وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر و در اواخر وقت خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران در این روز در گرم‌ترین زمان به ۴۱ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۹ درجه سانتیگراد می‌رسد. در روز دوشنبه (۲۴ تیرماه) وضعیت دمایی مشابه فردا (۲۳ تیرماه) حاکم می‌شود و آسمان پایتخت همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه