English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در ۳ روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: جمعه (۷ تیر) در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ساعات بعداز ظهر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در 3 روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، احد وظیفه ،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای کشور گفت: جمعه (۷ تیر) در برخی مناطق استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ساعات بعداز ظهر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و هم چنین شنبه (۸ تیر) نیز در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آرام است.

وی ادامه داد: از اواسط روز یکشنبه (۹ تیر) و طی روز دوشنبه (۱۰ تیر) بارش باران و کاهش نسبی دما در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب سواحل دریای خزر شامل استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران رخ خواهد داد. روز دوشنبه (۱۰ تیر) نیز بارش در گیلان و غرب مازندران شدت خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: سه شنبه (۱۱ تیر) بارش پراکنده در استان‌های مازندران، گلستان و شرق گیلان ادامه خواهد داشت. همچنین طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به ترتیب (۱۰ و ۱۱ تیرماه) به ویژه در ساعات بعداز ظهر در شمال شرق، شرق و در جنوب استان‌های سمنان، تهران و شمال اصفهان وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان به وضعیت جوی پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: برای تهران در روز شنبه (۸ تیر) روز و شب، آسمانی صاف تا کمی ابری با بیشینه کمینه دمای ۴۰ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد، در روز یکشنبه (۹ تیر) آسمانی صاف در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۹ و ۲۸ درجه سانتی‌گراد، در روز دوشنبه (۱۰ تیر) آسمانی صاف و وزش باد در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی و وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۴ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۱ تیر) نیز آسمانی صاف و وزش باد گاهی وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه