English

محمد سالاری:

قرار بود دو باغ عبقری و وثوق الدوله به شهروندان هدیه داده شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار بود این دو باغ به مردم تهران از سوی بنیاد هدیه شود و گر نه چه ضرورتی داشت در منطقه 2 و منطقه ۱۴ که سرانه فضای سبز مناسب است ما پارک بخریم.

قرار بود دو باغ عبقری و وثوق الدوله به شهروندان هدیه داده شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد سالاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران با تشکر از سازمان بوستان‌ها به واسطه ساخت فضای سبز، اظهار کرد: اهتمام خاصی در این سازمان برای افزایش فضای سبز دیده می‌شود.

وی گفت: براساس درخواستی که اعضای شورای شهر تهران از بنیاد مستضعفان و شخص سعیدی کیا داشتند وی موافقت کردند دو باغ متعلق به بنیاد یعنی عبقری و وثوق الدوله به عنوان فضای عمومی به شهروندان داده شود.

سالاری ادامه داد: اعضای شورای شهر به شدت پیگیری کردند تا این موضوع به سرانجام رسید و به مردم داده شد.

وی افزود: البته قرار نبود ما در اعضای این دو باغ پولی به بنیاد بدهیم و قرار بود بنیاد برای ایفای نقش‌های اجتماعی خود این کار را بکند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: قرار بود این دو باغ به مردم تهران از سوی بنیاد هدیه شود و گر نه چه ضرورتی داشت در منطقه 2 و منطقه ۱۴ که سرانه فضای سبز مناسب است ما پارک بخریم.

سالاری گفت: اگر قرار باشد ما برای پارک پول بدهیم این پول را در مناطق کم برخوردار هزینه می‌کنیم که حداقل شهر برای همه افراد سکونت پذیرتر باشد.

وی افزود: باید برای این موضوع فکری شود و گرنه این موضوع اصلا منطقی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه