English

مهرالله رخشانی مهر:

نیمی از مدارس خشت و گلی کشور در سیستان و بلوچستان قرار دارد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه از سال ۹۷ تاکنون حدود ۵۰۰ مدرسه خشت و گلی کشور برچیده شده است،گفت:در حال حاضر ۴۰۰مدرسه خشت و گلی در کشور وجود دارد.

نیمی از مدارس خشت و گلی کشور در سیستان و بلوچستان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج ، مهرالله رخشانی مهر در آئین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی محله سادات شهر دوگنبدان گفت: از سال ۹۷ تاکنون حدود ۵۰۰ مدرسه خشت و گلی کشور برچیده شده است اما در حال حاضر ۴۰۰ مدرسه خشت و گلی در کشور وجود دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: میزان اعتبار نوسازی مدارس کشور که در سال ۱۳۹۶ پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بود امسال به ۳۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است و  امسال نسبت به سال ۱۳۹۶ این میزان اعتبار نوسازی مدارس کشور حدود ۶ برابر شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به نوسازی و توسعه مدارس کشور تخصیص یافت. هم اکنون ۹۰ درصد از طرح‌های عمرانی حوزه نوسازی مدارس فعال است.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد فضاهای آموزشی کشور فرسوده است و نیاز به نوسازی دارد و ۸ هزار طرح حوزه عمرانی مدارس کشور در دست اجراست.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۷ تاکنون حدود ۵۰۰ مدرسه خشت و گلی کشور برچیده شده است و با این وجود در حال حاضر ۴۰۰ واحد مدرسه خشت و گلی دیگر در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲۰۰ مدرسه در استان سیستان و بلوچستان و بقیه در سایر استان ها واقع شده اند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه