English

رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد؛

نوسازی مدارس گامی برای تحقق سند تحول آموزش و پرورش

رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اکنون در حال تحول در آموزش و پرورش هستیم و سازمان نوسازی مدارس نیز به سهم خود با تغییر در فضاهای آموزشی، تحقق این سند را دنبال می کند.

نوسازی مدارس گامی برای تحقق سند تحول آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهرالله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور روز سه شنبه در آیین افتتاحیه همایش بین المللی مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی در یزد اظهار داشت: اکنون در حال تحول در آموزش و پرورش هستیم و سازمان نوسازی مدارس نیز به سهم خود با تغییر در فضاهای آموزشی، تحقق این سند را دنبال می کند.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی مدرسه ایرانی ـ معماری ایرانی و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش در یزد اظهار داشت: از سال 72 این همایش در قالب گردهمایی های کارشناسان سازمان نوسازی مدارس آغاز شد.

وی ادامه داد: اما از سال 85 به صورت ملی در قالب همایش ملی با عنوان مدرسه ایرانی و معماری ایرانی آغاز شد و در امسال برای نخستین بار در گستره بین المللی برگزار می شود.

هشتمین همایش و نخستین گردهمایی بین المللی مدرسه ایرانی، معماری ایرانی ، روز سه شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه یزد آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه