English

محسنی‎بند‎پی:

بیش از ۱۳ میلیون بیمه شده اصلی در کشور داریم

استاندار تهران با اشاره به اینکه بیش از 13 میلیون بیمه شده اصلی در کشور داریم، گفت: 3 میلیون مستمری‌بگیر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که حدودا حداقل حقوق را دریافت می‌کنند.

بیش از 13 میلیون بیمه شده اصلی در کشور داریم

به گزارش خبرگزاری موج، انوشیروان محسنی‎بند‎پی استاندار تهران  در بازدید از شعبه یک تامین اجتماعی استان تهران که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، گفت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان اجتماعی کشور محسوب شده و بر اساس قانون سال 1354 به عنوان یک تشکیلاتی که امنیت و اطمینان را برای آحاد جامعه فراهم می‌کند، تشکیل شده است.

وی یاد و خاطره دکتر مرحوم نوربخش را گرامی داشت و گفت: مدیر عامل سابق تامین اجتماعی که در سانحه تصادف جان خود را  از دست داد با هزاران مشکل شرایطی را فراهم کرد که اشراف خوبی در سازمان تامین اجتماعی ایجاد شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه بیش از 13 میلیون بیمه شده اصلی در کشور داریم، گفت: 3 میلیون مستمری‌بگیر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که حدودا حداقل حقوق را دریافت می‌کنند و سازمان تامین اجتماعی تعهداتی را نسبت به این افراد اجرایی می‌کنند.

بندپی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در دو تعهد کوتاه مدت و درازمدت در بخش درمانی توانسته است رضایتمندی نسبی بیمه شدگان را فراهم کند. 

وی بیان داشت:‌در استان تهران به دلیل جمعیت سختی‌های خاص خود را در اجرای کار دارد و 17 درصد جمعیت کشور و همینطور 20 درصد صنایع کشور تهران استقرار دارد و در زمانی که در این تحریم‌ها قرار داریم باید یک تفاوت همه جانبه‌ای با تولید کنندگان ایجاد شود و بر اساس رصدی که انجام دادیم روز به روز میزان این تعاملات افزایش می‌یابد تا با تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی مواجه نشویم.

استاندار تهران اظهار داشت: ویژگی تامین اجتماعی غرب استان تهران ارائه خدمات غیرحضوری به مردم است و دغدغه حضور مردم در شعبات را کمتر می‌کند و همینطور این اقدام موجب کاهش آلودگی هوا نیز می‌شود. 

بندپی گفت: حفظ و صیانت از حقوق مستمری‌ بگیران و بیمه شدگان اصلی در سازمان تامین اجتماعی یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود و این خدمات باید تداوم پیدا کند چرا که نیاز امروز جامعه است. 

وی افزود: امیدواریم روزی برسد که از این سیاست‌های پرداخت یارانه‌ای کشور را نجات دهیم و یک سیستم چند لایحه رفاه و تامین اجتماعی ایجاد کنیم البته در کمیسیون اجتماعی دولت این لایحه در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه