English

وضعیت ترافیکی جاده‌های هراز و فیروزکوه اعلام شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر ترافیک روان و عادی در تمام محورهای شرق استان تهران حاکم است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، وجود ندارد.

وضعیت ترافیکی جاده‌های هراز و فیروزکوه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران  درباره وضعیت ترافیکی محورهای هراز ، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، گفت: در حال حاضر ترافیک روان و عادی در تمام محورهای شرق استان تهران حاکم است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، وجود ندارد.

وی گفت: در ساعت بامداد امروز از شمال به جنوب محورها با بازگشت مسافران روز جمعه مواجه بودیم که به صبح امروز منتقل و طی یک تا دو ساعت این ترافیک از بین رفته و جای خود را به ترافیک روان و عادی داد و هم اکنون مشکلی در خصوص و مرور وسایل نقلیه وجود ندارد.

محبی افزود: متاسفانه هموطنان مدیریت زمان سفر را در نظر نگرفته و به یکباره در ساعات پایانی روز تعطیل و یا بامداد روز شروع ساعات اداری اقدام به بازگشت از سفر می‌کنند که این باعث ترافیک های سنگین و مقطعی می شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هم وطنان در فصل تابستان و در قبل از آغاز سفر وضعیت راهها را از مراجع رسمی و معتبر دنبال و سپس اقدام به آغاز سفر کنند تا با ساعت پیک ترافیک و ترافیک های سنگین مواجه نشوند.

وی بیان کرد: هموطنان در طول مسیر طی هر دو ساعت ۱۵ دقیقه را به استراحت پرداخت و سپس ادامه مسیر دهند، زیرا بیشترین عامل بروز تصادفات رانندگی خستگی و خواب آلودگی، عدم رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی و ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز است، بنابراین هم وطنان با رعایت این موارد می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه