English

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده بر بار ترافیکی این محور افزوده شود.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری موج، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در این باره گفت: با توجه به تعطیلات پیش‌رو محدودیت و ممنوعیت‌هایی طی دو روز در جمعه و شنبه (7 و 8 تیر) در محور هراز اعمال می‌شود که در روز جمعه از ساعت 17 این محور از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت 19 از آب اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه می شود و این محدودیت تا ساعت 24 ادامه دارد.

وی ضمن بیان محدودیت تردد در روز شنبه محور هراز، گفت: محور هراز از ساعت ۱۳ از رودهن به سمت آمل و از ساعت ۱۵ از آمل به سمت رودهن با حضور مأموران پلیس راهور به‌صورت یک‌طرفه درخواهد آمد و این محدودیت تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم تا حرم، بیان کرد: در حال حاضر عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده بر بار ترافیکی این محور افزوده شود.

محبی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و نیمه سنگین و عبور و مرور وسایل نقلیه از این محور مواصلاتی کشور بدون مشکل برقرار است.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تأکید کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورها هستند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ضمن تأکید بر رعایت مدیریت زمان و سفر توسط مسافران عنوان کرد: هم‌وطنان در چنین شرایط زمانی که تعداد سفرها بسیار زیاد است در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از آغاز سفر پرهیز کنند و در مسیر به تابلوها و علائم موجود توجه کنند

محبی در پایان خاطرنشان کرد: مسافران به زمان اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت توجه داشته باشند در ساعتی که محورها از جنوب به شمال مسدود هستند به محورها مراجعه نکنند زیرا مأموران پلیس راهور با آماده‌باش صددرصدی از ورود خودروها به این محورها جلوگیری خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه